Peale eilset intsidenti oli Martteni ema sellest teada saanud ning oli üsna pahane Martteni peale ning see muutis Martteni pahuraks. Martten läks peale lõunasööki enda tuppa ning viskas end voodisse pikali. Ta ei viitsinud halva tujuga arvutis passida. Ta vaatas Youtube'is NOVRITSCH'i videoid, üritades enda tuju parandada. Siis sai ta snapi teavituse Kevinilt. Kevin oli snappinud midagi humoorikat ning Martten tegi sellest screenshotti. Ta avas selle pildi oma galeriis taas ning luges seda korduvalt läbi, ise õrnalt naeratades. Martten mõtles saata Kevinile vastu snappi "Sa paned mu alati oma snappidega naeratama:)" kuid ta kartis et Kevin võib seda screenshottida ning ülejäänud gang võib sellest teada saada ja arvata et Martten on gei võimidagi säärast.
Selle asemel kirjutas ta talle Discordi, et nad võiks kahekesi mingi päev kokku saada ja niisama rääkida ja chillida võinii. Kevin nõustus ettepanekuga. Nad leppisid kokku, et saavad kokku reedel kell 12 Kvartalis. Ka Martten oli nõus. Niisiis ootasid mõlemad õhinal reedet. Kokkusaamis paik muutus. Kevin pakkus, et nad kohtuks hoopis Maxima prügikastide taga. Martten oli nõus kuid tal oli siiski midagi mõttes: "Huvitav, miks just seal. Mida ta huvitav planeerib?", mõtles ta endamisi. "Mis seal ikka.." ning heitis magama.
Kätte oli jõudnud reede. Martten tõmbas jalga endale lühikesed püksid ning valge T-särgi, sättis juuksed geeliga soengusse ning asus rattaga linnapoole teele. Jõudes Maxima parklasse, trehvas ta juba Kevinit. Kevin ja Martten kohtusid Maxima prügikastide taga. See oli kõrvaline koht ja sinna ei sattunud pea kedagi. Välja arvatud kodutud, kes tirisid terved prügikastide sisud välja, lootes et keegi midagi vähegi väärtusliku välja visanud on. Martten tahtis Kevinilt midagi küsida, kuid enne kui ta suutis suu avada olid Kevini huuled juba tema omade peal. Martten sulas sellesse suudlusesse. Kevini huuled olid pehmed ja kutsuvad. Nii nagu Martten oligi arvanud. Martten surus oma keele Kevini suhu ja nende keeled tantsisid harmoonias. Sellist armastust kellegi vastu polnud nad mõlemad kunagi tundud. Nad tõmbusid hetk hiljem üksteisest eemale, mõlemal põsed õhetamas ja liblikad kõhus. Tekkis paari minutiline vaikus kuid siis alustas Kevin konversatsiooniga: "Mäletad, kui me klassiga kinos seda õudukat vaatamas käisime? Ma haarasin su käest, sest olin väga hirmul kuid sa ei teinud sellest välja. Arvasin algul et ainult naljapärast, aga ma tundsin seda kananahka su kätel. Ma teadsin, et meie vahel on mingi eriline side." Martten vaatas Kevini emerald-rohelistesse silmadesse ja uppus nendesse. Nad jätkasid suudlust, sest maa külgetõmbejõud kuidagi surus neid. Nad mõlemad olid meeleheitel üksteise järgi.
Lõpuks lükkas Martten Kevini vastu seina ning suudles teda sügavamalt kui ennem. Ta tõmbas ühe käega läbi Kevini kuld-oranžide juuste ning mõtles endamisi: "Kevini juuksed on veel pehmemad kui ma arvasin.." ning nautis seda suudlust. Martten hakkas minema Kevini näost allapoole ning jõudis ta kaelani. Seal ta peatus ning hakkas Kevini kaelale maasikaid tegema. Kui Kevini kael oli täis neid imeilusaid punakas-lillakaid arme siis liikus Martten aina allapoole. Keelega tõmmates üle ta collarbonede, liikudes allapoole ja silmakontakti pidades. lõpuks jõudis Martten Kevini peenise juurde. Ta märkas et Kevinil on kõva. Vähe Kevin teadis, Marttenil oli ka. Niisiis vaatas Martten Kevinile küsivalt otsa ning Kevin noogutas. Martten hakkas aegaviitvalt Kevini mustade teksapükside lukku lahti tõmbama ning hakkas tugevamini punastama kui ennem. Ta nägi kui suur oli Kevini bulge läbi aluspükste. Ta hakkas aeglaselt ta aluspükse allapoole tõmbama kuni Kevini kivistunud munn sealt välja supsas. Martten oli imestunud Kevini peenisesuuruse poolest. Kevin palus Marttenil end issiks või isandaks kutsuda.
Martten lausus: "Mida sa sooviksid, et ma teeks, issi?". Kevin lausus: "Palun hakka aeglaselt mu munni silitama ning seejärel paiguta oma huuled ümber mu peenisepea ja hakka lahti imema. Võiksid ka vahepeal kasutada kätt."
Martten mõtles küll selle üle hetke kuid ega ta kaua mõelda jõudnudki kui Kevin juba ta peast krabas ning oma peenise sügavale ta kurku surus. Martten tundis, et ei saa hingata kuid Kevini ei lõpetanud oma puusade edasi-tagasi liigutamist. Kevini kotid lõid vastu Martteni lõuga. Martten mõtles, et ta kahetses seda, et üldse kohale tuli kuid samalajal ta nautis olukorda. Talle meeldis see kuidas Kevin teda domineeris. Ta nautis seda kuidas Kevin ta juuksed enda pihku võttis ja teise käe ta pea ümber pani ning hakkas talle kurku nussima ilma lõpetamata. Õnneks vahepeal võttis Kevin enda munni Martteni kurgust ära, et too lits veidi hingata ka saaks. Kui Kevin oli lõpuks tulnud oli aeg nö "pooltevahetuseks" ning nad vahetasid kohad. Seekord oli aeg Marttenil domineerida Kevin.
Martten kutsus Kevinit litsiks ja muudeks halvustavateks sõnadeks, temajaoks oli see hot. Martten tegi Kevinile sama mis Kevin temale. Peale seda kui nad mõlemad oli lõpetanud lahkusid nad Maxima parklast. Nad möödusid paarist inimesest ja said neilt imelikke pilke kuid ega nad sellepeale eriti mõelnud. Martten ja Kevin jooksid käsi-käes naerdes minema. Pika maa maha joostes märkas Martten, et hoiab ikka veel Kevini käest kinni. Ta lootis väga, et keegi tuttav teda ei näinud, sest seda oleks vanematele ja sõpradele raske seletada. Lõpuks jõudsid nad Karlova parki ning koos Keviniga pargipingile istudes mõtles Martten endamisi: "Võibolla sellepärast mul Liisiga ei vedanudki." Ta suunurgad tõusid ülesse, kuid aja peale muutus see õhinal naermiseks.
YOU ARE READING
Kõva kui kivi
RomanceSee lugu räägib kahest heteroseksuaalsest poisist kes on salaja üksteisse kiindunud.