1-Gitme...

388 7 0
                                    

Merhaba arkadaşlar önceikle ben deniz bu hikayeyi kafamda kurgulamıştım. Beğeniceğini umarak yazdım inşallah beğenirsiniz.Keyifli okumalar ^-^...

''Ben çok sıkıldım beceremiyosun işte hadi gidelim.''

''Hayır son bi şans ver bu sefer yapıcamm.''

Evet , şu anda Doruk (sevgilim olur kendisi) bana yüzme öğretmeye çalışıyor ve ben suya kendimi bırakır bırakmaz bağırmaya başlıyorum ve etraftakei herkez bize bakıyor. 

Bu arada ben Kader. Normalde İstanbulda yaşıyorum ama tatil için 3 aylığına Antalyaya geldik. Burada Doruk la tanıştım ve sevgili olduk. 2 aydır sevgiliyiz. Benim burda hiç arkadaşım olmadığı için Doruk bana hem sevgili hem de dost gibidir.Normalde ailem bu tür şeylerde bana karışmaz o yüzden rahatım. 

''Kader bu son şansın eğer yine seni bıraktığımda anırırsan seni suyun içinde teperim haberin olsun.''

''Odun''

''Ne?''

''Bişey demedim  neyse ama sende birden bırakma ''

''Tamam 1... 2... -''

''Doruukkkkk tamam vaz geçtim istemiyomm yüzmicemm bırakk beniii . Durr hayır sakın bırakma tut beniii''

''Of tamam anlaşıldı yüzme öğretmicem sana ne halin varsa gör''

Vee beni suya fırlatarak -evet tama anlamıyla fırlatarak- havalı yürüyüşüyle denizden çıktı. Övünmek gibi olmasın ama- ne olmasını ya olsun - çok yakışıklı, taş, kaya, meteor, ekvator bir sevgilim vardır. 

Du bi sn. şu kız benim zirveme mi baktı o.O

Evet doruk = zirve çok zkym blyrm .s .s 

Neyse konumuz bu deil aha diğer kızda ona bakıyo .Anammm şu kız ona doğru gidiyo koşş Kader koşş. 

Evet suyun içinde koşmaya çalışıp ayağımı taşa taktırıp düşen kişi benim . Evet düştüğü yerden 'İmadatt Doruukkk boğuluyommm' diyip rezil olan da benim . Kıyıda olmamız hiç bişi değiştirmez -,-

Doruk koşarak yanıma geldi. (Evet suyun içinde koştu) ''iyimisin lan''

''İyiyim de hani daha az odun olsan süper olucam aşkım''

''He ok neyse hadi gidelim ve şunu da söliyim eğer bida denize gelirsen ve bu üsündeki bikiniyi giymiş olursan önce sana bakanarın gözlerini çıkarırım sonrada seni öperim.''

''hadi gözleri anladım da tehtit olarak öperim ne alaka''

''Çünkü sana kıyamam meleğim.''

''Hee çok tatlışın ama lütfen biz şu vıcık vıcık sevgililer gibi olmayalım .''

'' bende çok meraklıydım ''

Eşyalarımızı toplayıp plajdan ayrıldık. Antalya çok güzel bir yer ama İstanbulun da ayrı bi güzelliği var. İstanbul demişken... aklıma geldi 2 hafta sonra geri dönücektik. Peki ben bunu Doruk a nasıl söliycem. Onu nasıl bırakıp gidicem. Giderken ona ne diyicem.

Bay bay diyicen gerizekalı...


Ya iç ses sende hiç vicdan yohmi ???

Yok.

''Meleğim iyimisin, düşünceli gibisin''

''Düşünceli gibsin mi? Çok resmi olmadı mı?''

''Haklısın. N'oldu lan sana yarım saattir mal gibi bakıyon karşıya  bi bok konuşmuyon?''

''Böyylesi daha iyi. Ya  ben sana bişi dicem.'''

Melek ve OdunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin