Minik Bir Sır

73 5 1
                                    

Parkın salıncaklarında oturuyordu.Kuzguni karası saçlarının zümrüt yeşili gözleri parlıyordu.Gözlerinin önünde,yüzüne biraz büyük oturan bir gözlüğü vardı.Buz mavisi bir tişört ve altına lacivert bir kot pantolon giymişti.Saçlarının altında şimşek şeklinde bir yara izi duruyordu.Birini bekliyordu. Gözlerini parkın giriş kapısına dikmişti.Bir yandan da düşünüyordu.Bu bir ay içinde yaptıklarını,Eniştesinin laflarını,Dudley'in tehditlerini...ve bunlara direnirken yanında duran tek kişiyi...

Ve işte o kişi parkın girişinde gözüktü.İkizi gibi kuzguni karası saçları vardı.Saçları beline kadar uzanıyordu.Perçeminin altındaki gözleri dalgın görünüyordu.Zümrüt yeşili gözleri günbatımının ışığında parıldıyordu.İkizininki gibi alnında yara izi vardı.Bol bir tişört giymişti.Tişörtün içinde kayboluyor gibi görünüyordu.Mor tişörtünün altında siyah bir pantolonu vardı.Spor ayakkabılarının parlak mor rengi,üzerinde olan çamurlardan gözükmüyordu.Kız,başını kaldırıp salıncakta sallanan ikizine baktı.Bir anda koşmaya başladı.Sallanan genç,kızın koşuşunu görüp sırıtarak ayağa kalktı.Kız, gencin üstüne atlayıp ona sarıldı.

Evett,bu sarılan ikiz, büyücülük dünyasının en ünlü ikizleri..Duru ve Harry Potter.

Duru,Harry'yi bırakıp yanındaki salıncağa çöktü.

Harry bıyık altından gülerek"Neden bu kadar geç kaldın?"diye sordu.Duru sahte kahkahasını taklit etti ve söze başladı"Neymiş efendim,çamaşırları buruşuk asmışım.Neymiş efendim,iğrenç yemek yapıyormuşum.Bende,Ne halin varsa gör diyerek çıktım.Çıkarken bir-iki bardağı yere atmış olabilirim.".Harry sırıtarak"Bir kere şu evden sinir krizi geçirmeden çıksan şaşarım. "dedi.Duru,Harry'e dönerek"O zaman  sen şaşırma diye sinir krizi geçirerek çıkmadığımı nerden biliyorsun?"diye sordu.Harry omuz silkip günbatımına bakmaya başladı.Tekrar düşüncelere dalmayı da ihmal etmedi.

Duru,başını salıncağın zincirine yaslayıp gözlerini kapattı.Kendisine ait olmayan düşünceler beynine sızıyordu.

Yapabildiği ama asla Harry'e söylemediği sırrıydı bu.Zihin ve his okuyabiliyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Potter ikizleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin