1. Tytuł książki ( Najlepiej nie za długi )
2. Autor ( chodzi tu oczywiście nazwę użytkownika )
3. Jak sobie wyobrażasz okładkę? ( W jakim klimacie powinna zostać wykonana, jakie barwy powinny dominować np. pastelowe, jasne, ciemne, elementy, które mogłyby się na niej znajdować itp. NIE CHCE DOKŁADNEGO OPISU, DZIĘKI TEMU MOJA WYOBRAŹNIA BĘDZIE MOGŁA ZASZALEĆ
4. Gatunek ( chodzi mi tutaj o to, czy okładka ma być zrobiona w formie mangi, anime, czy realistycznej )
5. OKŁADKA MA BYĆ WYSTAWIONA PRZYNAJMNIEJ NA MIESIĄC. Zrozumcie, że poświęcam swój wolny czas, którego nie mam tak dużo jak się wydaje. Niedługo też zbliża się koniec wakacji, więc tym bardziej proszę o docenienie mojej pracy. Jednocześnie też proszę o szczerość odnośnie wykonanej przeze mnie pracy. Jeśli jednak okładka się nie spodoba, to wystawie ją jako wolną.
6. Po otrzymaniu okładki, należy ją w przeciągu dwóch dni opublikować. Jeśli jednak nie znajdziecie czasu, to należy skontaktować się że mną przez priv.
7. Po opublikowaniu okładki, oznaczcie autora, czyli mnie ^^
UWAGI
~ Nie przyjmuje zamówień w wiadomości prywatnej, ani nie przyjmuje ich pod tym postem. Dopiero, gdy utworzę specjalny POST pod nazwą ZAMÓWIENIA będzie można napisać w komentarzu, że jest się chętnym i dopiero po mojej akceptacji można złożyć zamówienie na priv.
~ Jeśli zrobienie okładki polega jedynie na wklejeniu napisu na zdjęcie, to nadzwyczajnie w świece odmówię.
~ Nie jestem żadnym profesjonalistom, więc jeśli okładka nie będzie spełniać oczekiwań, to nie obrażajcie się, tylko spokojnie napiszcie, czy chcecie abym dokonała poprawek, zrobiła inną ( co wiąże się z dłuższym oczekiwaniem) albo sobie odpuściła.
~ Nie wyrażam zgody na przerabianie okładki oraz kradzieży ( przywłaszczenie jej przez innego użytkownika, bez skontaktowania się ze mną i właścicielem )
A tutaj kilka przykładowych prac :
CZYTASZ
◇𝓞𝓴𝓵𝓪𝓭𝓴𝓲 𝓷𝓪 𝔃𝓪𝓶𝓸́𝔀𝓲 ◇ { 𝒁𝒂𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒆𝒏𝒊𝒂 𝒐𝒕𝒘𝒂𝒓𝒕𝒆 }
Random◎Witaj! Poszukujesz szybkiej i interesującej okładki? Dobrze trafiłeś! Możesz liczyć na moja amatorską pomoc ◎ ◇ Zaznaczam, że nie jestem grafikiem, a tworzenie okładek to moje hobby, do którego nie używam płatnych programów graficznych. Serdecznie...