- 2 -

27 2 0
                                    

Když jsem došla k portálu do školy nemohla jsem úžasem zavřít pusu.
Tohle je MythStone Academy. V dnešní době je několik škol ale tahle je jedna z největších kvůli tomu že tu chodí i DarkRiders i obyvatelé Svaté říše. Důvod je, že kontinent potřebuje že jo brát odněkud peníze proto soukromé školy jsou dost drahé. Samozřejmě já mám právo studovat na těchto školách neboť jsem princezna ale nerada se poflakuji mezi nafrněnými lidmi, rači někde budu jezdit černé dostihy a kydat hnuj drakům. Dost ale povídání je čas začít další etapu života. A s touhle větou jsem prošla portálem.

Už při vstupu mě přivítal pach cigaret a jiných podobných věcích. Rozhlédla jsem se okolo a zahlédla nějakou bandu kluků kouřících v rohu areálu.
Nebudu se tím zabývat. Pomyslela jsem si a vydala jsem se k obřím dveřím.

Když konečně po 15 minutách bloudění jsem se dostala k řediteli kde jsem si vyzvedla věci, rozhodla jsem se vydat hledat skříňku kterou budu dalších 5 let vlastnit.

Když jsem konečně došla ke skříňce začala jsem ukládat všechny nepotřebné knihy pro nastávající hodinu. Po zaklapnutí skříňky jsem si nedokázala nepovšimnout davu obklopujících čtyř kluků což byly tři proti jednomu. Nenápadně jsem se přiblížila a začla poslouchat co se děje. V hejnu tři kluků byl jeden zlatovlasý a dva tmavě hnědovlasí s aurou cti, byly to potomci královské rodiny, kdokoliv je naštve může být o hlavu kratší...

Oproti byl světle kaštanový kluk s jedním tyrkysovým okem a druhým bílím které kolem panenky přecházelo do černé. V očích mu plál zápal,zlost a ztráta byla tam ale nějaká aura, silná aura něco jako nejde to popsat úžasem jsem hleděla kaštanovému klukovi do očí měl v sobě co si .... Nepopsatelného... Bylo to něco jako kousek puzzle jeho minulosti kterou se snaží bolestně zapomenout. V tom se ale kaštanový kluk podíval totéž do mých očích z kterých ale on nic nevyčetl. Přineslo mu to jen ránu do čelisti kvůli chvíli které nedával pozor. V tom boj začal, tři kluci se bezmilostně do něho pustili tak moc, že sem tam šlo slyšet i nějaké odlomení kousků z kostí. Po pár minutách utrpení jsem měla dost, prorvalala jsem se dusicím davem ke středu a postavila se před kaštanového kluka a roztáhla ruce.

To ale vyvolalo u tří kluků smích a dusící dav utichl. Najednou jsem spatřila pohyb a hrudníkem mi projela ostrá bolest. Bolestně jsem si nedokázala odpustit grimasu a taky podkopnutí nohou a vrácení pěsti mezi oči.

Zlatovlasý kluk se bolestně skácel k zemi.
Jeden z hnědovlasých kluků přiběhl k zlatovlasému a druhý se vydal mým směrem. Nebezpečně řítící kluk skočil s tím že mě svalí na zem, bohužel chudák nevěděl že umím uhýbat a že za námi je zeď což už asi hodně z vás ví jak to dopadlo. Poslední kluk pomohl vstát zlatovlasému který ho jen odkopl a vydal se opět mým směrem s útokem mířeným na hrudník. Přípravena na vykrití bylo zbytečné, zlatovlasý kluk v poslední sekundě změnil směr a útok a tak z vykrití se stala bomba do čelisti s následným podkopnutí nohou. Bolestně jsem se svila k zemi s pořádaným otřesem mozku. To už jsem ale jen viděla jak kaštanový kluk vystartoval a s neuvěřitelnou rychlostí se dostal zlatovlasému klukovi za záda s následkem zvednutí za triko a odhození na konec "ringu".
Zlatovlasý kluk uleh a bez náznaku přítomnosti mozkových buněk omdlel.
To už ale byl u mě kaštanový kluk nesoucí mě někam v náručí nekonečnými chodbami s utišujícím hlukem dusícího davu.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 07, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vyvolená ,, Zrození Demona"Kde žijí příběhy. Začni objevovat