Bu bölüm tanıtım bölümüdür...
Eylül : açık kahvrrengi saçları,ela gözlerine sahip bir kızdır. Boyu 1.68 kilosu 50. Bu kız basketboldan futboldan çok hoşlanır. Arada valeybol oynar ama pek sevmez. Lise 2ye gidiyor. 16 yaşında. Çok utangaçtir ayrıcada inektir. Sakarlıkta üstüne yoktur. Eylül ve Ege ile kardeştir ege 2 yaş büyük tür. Anneleri yoktur.
Lakabı : 4 göz, inek
Berk:sarı saçlı mavi gözlü bir çocuktur. Boyu 1.76 dir. Kilosu 57dir. Bu çocuk valeybol ve futbola bayılır. Basketbol oynar ama pek sevmez. Bu çocuk lise 3e gidiyor 17 yaşında. Çok romantik ve inektir. Ayricada çok sapıktir. Ece ile kardeştir.
Lakabı : tatlı çocuk, sevimli,sapsal
Selen: siyah saçlara ve yeşil gözlere sahiptir. Boyu 1.63 kilosu 52.5tir. Bu kız valeybolcudur. Futboldan nefret eder arada basketbolda oynar. Bu kız lise 2ye gidiyor. 16 yaşında. Çok tembel ve sakardir.
Lakabı : akılsız
Batuhan: açık sarı saçlara ve yeşil gözlere sahiptir. Boyu 1 .82 dir. Kilosu 64.5tir. Futbola aşıktır. Basketbolda sever. Valeyboldan nefret eder. Bu çocuk lise 3e gidiyor. 17 yaşında. Cok utangaç ve akıllıdır.
Lakabı : Sırık
Ege: açık kahverengi saçlara sahiptir. Koyu mavi gözlere sahiptir. Boyu 1.75 dir kilosu 62dir. Basketbol bağımlısıdır. Futbol ve baleybol oynar. Lise 4e gidiyor. 18 yaşında. Çok romantik ve gıcıktır. Eylüllun abisidir.
Lakabı : gıcık, yakışıklı
Sinem: sarı saçlı mavi gözlü bir kızdır. Boyu 1.59dur. Kilosu 45dir. Tenis sever valeybollada uğraşır. 8. Sınıfa gidiyor ve 14 yaşında. Çok inek ve utangaçtır.
Lakabı yok
Ece: Siyah saçlı mavi gözlüdur. Boyu 1.68dir. Kilosu 69dur. Hiç bir sporla uğraşmaz. Lise4 e gidiyor. 18 yaşında. Çok tembel ve ○r○spudur.
Lakabı : ○r○spu
Buğra: siyah saçlı kahverengi gözlüdür. Boyu 1.81dir kilosu 70tir. Futbolla uğraşır. Lise2ye gidiyor. 16 yaşında. Çok yakışıklı ve romantiktir.
Lakabı : yakışıklı, sapsal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Internetteki Sevgilim
Romance2. hikayem benim hayatımın bir kısmını ve hayallerimin bir kısmını anlatıyor... Beğenmeniz dileğiyle