4 - "İlginç"

736 65 52
                                    

"KRIS KRIS LÜTFEN BENİ DİNLE LÜTFEN!"

"Of... lanet olsun Luhan... gecenin 2'sinde derdin ne senin? "

"BENİ ENGELLEDİ O! O BENİ... AMAN TANRIM AMAN TANRIM!"

Kris telefondan gelen kesik kesik nefes seslerini duyunca endişelendiğini hissetti.

"Luhan neler oluyor? Sen iyi misin?"

"Hayır hayır, ben... ben cidden kendimde değilim galiba. Kontrol etmeliyim-"

Luhan telefonu kapattı ve Instagramına girdi. Mesajlar kutusuna girdi ve en üst sıradaki "oohsehun" adlı kişiye tıkladı. Mesaj atmaya çalıştı. Atamamıştı.

Bu gerçekti.

Oh Sehun onu gerçekten engellemişti.

Kris'in telefonu tekrar çaldı.

"KRIS AMAN TANRIM GERÇEKMİŞ!"

"Luhan gece gece küfür etmek istemiyorum dostum lütfen beni taciz etmeyi kes ve ne diyeceksen gevelemeden söyle."

"Ah tamam, b-bir saniye ben-" Luhan aklını toplamaya çalıştı. Zihninde söyleyeceği kelimeleri tek tek seçti ve telefonu tekrar kulağına tuttu.

"Kris Sehun beni engelledi!"

"Ne Sehun'u? "

" Hani benim idolüm, mesajımı okuması için kendimi yırttığım kişi, fan buluşmalarında inatla rast gelemediğim idol olan Sehun... beni engelledi inanabiliyor musun? "

"Oh dostum sen ciddi olamazsın... Ne yaptın da bu kadar sinirlendirdin onu? Yoksa sasaeng misin? "

"Ne? Hayır! Ben asla onların bilgilerini çalmak için uğraşmam. Sadece bir taktik denedim ve oldu. Ne yapmam gerek bilmiyorum. "

"Sadece uyu."

"Bu halde uyuyacağıma inanabiliyor musun cidden? Yıllardır hayranı olduğum ve imkanım olduğu halde göremediğim Oh Sehun, beni fark etti. Nasıl uyurum? "

"Peki benden ne istiyorsun?"

"Bana yardım et. Yanına geleyim mi lütfen? sana ihtiyacım var."

"Bunu bastırarak söylüyorum. Saat. gecenin. ikisi. Lütfen lanet gözlerini kapat ve sabah basketbol maçı olan bana acı. İyi geceler."

Telefonun kapanma sesini duyduğu an Luhan garip bir boşlukta hissetti. O an, çok heyecanlıydı. Gergindi. Şiddetli ve patlamaya hazır bir sevinç vardı içinde ama ne yapacağını bilmiyordu. Birisiyle dertleşmek istiyordu ama en yakın arkadaşı onu reddetmişti bile.

Telefonunun rehber kısmına girdi.

"Kwang ☁ "

Gecenin bir vakti onu aramak ne derece doğruydu hiçbir fikri yoktu ama denemek istedi. İdollerden nefret eden arkadaşından, idolü konusunda fikir almak istiyordu.

Aklına Kwang'ın Sehun'a olan bağlılığını söylemediği geldi. Daha da gerildi. Arama butonuna bastı.

Gergin geçen 2 saniyenin ardından gerçekten de iki saniye- sonra telefon açıldı. Kwang'ın telefona cevap vermesi, onu daha da germişti. Sanki onu bekliyor gibiydi.

"Selam Kwang-shi~"

"Oh, Luhan? Ne oldu? "

"Uyumuyordun galiba, eheh." Luhan şakayla karışık onunla dertleşmek istediğine karar verdi. Alıştıra alıştıra söyleyecekti her şeyi. Ama telefonda söylemek ne derece inandırıcı gelirdi bilmiyordu.

Instagram ☁ hunhan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin