Part3

34 1 0
                                    

..Και τα δυο αισθηματα μαζι ηταν πραγμα που δεν μπορουσε να χειρηστει.

Κ:Ε-σ-ύ;

Η:Αυτοπροσωπος

Σ: Τι κανεις εσυ σ 'αυτο το παρκο και ειδικα σ 'αυτη την γειτονια?

Η: Εμ δεν το ξερα οτι μου εχουν βαλει απαγορευτικα. Γι αυτο οπου θελω θα πηγαινω χωρις να δινω αναφορα.

Και ετσι με μια κινηση εφυγε απο το οπτικο πεδιο των κοριτσιων.Εικονες περιπλανιουσαν το μυαλο της Κωνσταντινας,εικονες απο το παρελθον,αναμνησεις που πονουσαν πολυ και βασανιζαν για αρκετο καιρο την αθωα ψυχη της.Τα ματια της βουρκωσαν,πλεον ηταν σαν ενα ποταμι οπου τα νερα του ηταν ετοιμα να ξεχυλισουν.Και ηρθε η στιγμη που αυτο το ποταμι  μετατραπηκε σε καταρακτη οπου τα νερα του ετρεχαν με δυναμη...Το αγνο προσωπο της ειχε καλυπτει απο το πληθος δακρυων,που μολις πριν απο λιγο αφησε να ελευθερωθουν.

Αρα ποσο πονο εκρυβε η ψυχη της?που μονο απο μια ματια κατεληξε να σπαραζει στο κλαμα.Η Σοφια την πηρε μια μεγαλη αγγαλια απο εκεινες που αρεσαν της Κωνσταντινας.Ο ωμος της Σοφιας εγινε μουσκεμα απο τα δακρυα της πονεμενης της φιλης.

Σ: Ηρεμησε μικρη μου,μην τα θυμασε τωρα αυτα,παει τελειωσαν.

Πως μπορουσε να ηρεμησει αραγε;ξερωντας πως αυτο το ατομο που ειχε αντικρισει καταματα πριν λιγο ζουσε και την περιμενε?

....

Τα κοριτσια πλεον βρισκονταν στο διαμερισμα της Κωνσταντινας και μιας και η Κωνσταντινα εδειχνε πως ειχε ηρεμησει καπως η Σοφια για να την κανει να ξεχαστει τελειως πηρε την πρωτοβουλια και την ρωτησε εαν ηθελε να παρακολουθησουν ταινια.Αφου πηρε την συγκαταθεση της εβαλε να δουνε μια αρκετα ωραια  κωμοδια που εβλεπαν οταν ηταν ποιο μικρες. Οι δυο ωρες της ταινιας ειχαν περασει και ηρθε και η στιγμη οπου η Σοφια θα αναχωρουσε.Καθως ομως η Κωνσταντινα την συνοδευε στην πορτα, στο απεναντι σπιτι αντικρησαν κατι που της εκανε να παγωσουν.

....

Τι ηταν αραγε αυτο που της εκανε να παγωσουν?Τι αντικρησαν?Και γιατι η Κωνσταντινα συγκεκριμενα φοβαται τοσο πολυ τον Harry?Τι μπορει να ειχε γινει στο παρελθον?

Και μην ξεχνατε Vote&Comment
Φιλακια πολλα και καληνυκτα...

memoriesWhere stories live. Discover now