A lakás amibe beköltöztem tökéletes volt.Láttam az erkélyről az Eiffel-tornyot és az egyetem is max 15 percre volt.A lakásra illett az artsy jelző.A falak fehérek voltak a bútorok fa színűek a díszek meg össze-vissza kékben,sárgában és pirosban álltak a helyükön.Virágok és festmények voltak mindenhol.Olyan volt mint egy igazi álomlakás.A konyha kellően felszerelt volt a hálóban lévő franciaágy pedig hatalmas és puha.De egy dolog viszont hiányzott..Ő.Elfogadták a jelentkezését márcsak a papírjait kellett kikérni Osloban..Oh Oslo.Nagyon hiányzott a város és a nyelv.Meg persze a barátaim.Utoljára akkor beszéltünk amikor beköltöztem..2 hete.Másnap volt az első napom amit nagyon vártam viszont féltem.Soha nem szerettem az új embereket ami az introvertáltságomnak köszönhető.Egész nap pakoltam majd este egy nagy habfürdő után lefeküdtem korán aludni.
Másnap:
Miután felkeltem elkészültem,felkaptam a táskám majd elindultam suliba.Az egyetem hatalmas volt.Az épület modern volt és tágas.Emberek mindenhol.Odamentem a titkársághoz hogy elkérjem a papírjaim.
-Bonjour madame!-köszönt a titkárnő.
-Jó napot!Noora Amalie Sætre vagyok és most kezdem itt a norvég-francia alapozó évem és ehhez szeretném elkérni a szükséges dolgokat.
-Oh rendben kedvesem.Ez lesz itt a bilétád amivel az órákon vehetsz részt és mindjárt kinyomtatom az órarended majd adok egy térképet is.Ahogy látom minden órát felvettél.-Mondta majd pár percen belül már ki is nyomtatta a papírjaim.
-Tessék.-mondta majd odanyújtott mindent.
-Köszönöm!
-Legyen kellemes az éved!-mondta majd visszatért a monitorjához.
-Viszlát!-mondtam majd elindultam az első órám felé.
Csodálatos érzés volt az egyetem területén sétálni.Mindenhol csevegő diákok és nyugalom.A gimi ehhez képest egy nyüzsgő hely volt.Amikor beértem az órámra leültem a leghátsó sorban és vártam az óra kezdetét.
-Szia foglalt ez a hely?-kérdezte egy mélyebv hang de a hirtelen megjelenésétől megrezzentem és elejtettem a telefonom ami sikereseb el is tört.
-Jézusom sajnálom!-monda majd gyorsan felkapta a telefonom.
-Semmi baj sokszor csak kétbalkezes vagyok.-mondtam és végre szemügyre vettem.Szőke volt a haja és zöld a szeme.Kidolgozott felsőtestén egy fekete pólót viselt alul pedig egy sötét farmer volt rajta.Elképesztően helyes volt.
-Oh amúgy nyugodtan leülhetsz mert nem várok másra.-mondtam majd elrendeztem a cuccaim.Kb 2 oerc múlva megérkezett a tanár.
YOU ARE READING
His love
FanfictionÚj iskola,Új város a pokolba is egy új ország az ahova tartott a gépem még pár napja.De az a fiú a folyosón...Egy pillanatra megfeledkeztem Chrisről..Remélem hamar ideér mert elveszítem a fejem.. IN LOVE WITH THE FUCKBOY II. Az olvasásához ajánlom e...