Aktepe !

161 2 0
                                    

                                     AKTEPE 

                                 BÖLÜM   1

Mermi sesleri artık kulağımı ağrıtmıyordu , her merminin patlayan gümbürtüsü bir anda beni tetikliyor çatışmanın ortasındayken bir anda uyanmamı sağlıyordu . Aylardan Mayıs operasyonun ilk başladığı sıralardı...

Mart ın soğuğu Mayıs a vurmuştu . Koca arazi sanki kutup gibi soğuktu.Verdiğimiz her nefes havada bir sıcak buhar oluşturuyordu.Ara sıra burnumu ısıtmak için nefesimi burnuma veriyordum . Yaklaşık 18 kişiydik . Çatışma sıralarındaydık . Hava Soğuk arazi çetin görünüyordu . Bu çatışmanın kazananını hız ve gizlilik belirleyecekti . Onlar tepenin üstünde biz ise aşağısındaydık, malum takip ediyorduk . 

(RPG SESİ) ...! Aliii Alii... yukarı tepeden rpg atılmıştı . Rpg kulağımdan 3 metre yukarıda gitti ve kulaklarımı sağır yapacak şekilde ses çıkartmıştı . RPG arkama düştüğünde komutanımız öldüğümden şüphelenip ismimi bağırarak tekrarlamıştı. Kulağımın çınlamasından fazla birşey duyamıyordum . Arkamda patlayan rpg , rpg yi kullananın profesyönel bir düşman olmadığını gösteriyordu . Kolay lokmaya denk gelmiştik .Birlik tepeye çıkmaya başlıyordu , komutanımız taşları siper ederek koruma ateşi açıyordu . Elimizdeki G3 kadar hantal bir silah görmedim ben hayatımda ...

Peki onların silahları ... Rus Yapımı Dünyaca ünlü tüfek Ak47 ( AkeKırkYedi ) idi.

birlik tepeye ulaştığında yakın çatışma sağlanacaktı yada leş ler tepeden aşağı koşmaya başlayacaklardı , bizde onları yutacaktık..        Bulunduğumuz bölge Şırnak Silopi sol taraflarında Hezıl Çayı arasındaydı . mühimmatımız tamdı . Çatışma gitgide kızgınlaşmaya başlıyordu. Asker dilinde '' hızlı co ''diye bilinen iyi silahlardan birisini çıkardık -MG3- bu ağır piyade tüfeği 7.62 mm İle 5.55 mm arasında mermi atışına sahip , kayaları hatta dağları delecek bir güce sahip bir silahtı . Komutanımız MG3 ün ayakçağını açarak yere yattı . mermiyi tüfeğin ağzına yerleştirdik ve zafer bizimdi :) . Ufak bir tebessüm ile komutanın yanına yattım ve o silahı hazırlarken koruma ateşi açıyordum . Komutanımız  Dursun ateşe hazırdı .Bu silah her tetiği çektiğimizde 3 mermi birden atıyordu . 4 santimetrelik bir mermi ile tepeyi sağdan sola yatay bir düzlemde delip geçtik. bazen 9 lu bazen 12 atıyordu . merminin gittiği yerden kayalar sıçrıyordu tüfeğin namlusu şişip kızardı ve ağız şişme yaptıgından mermi gitmiyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

• Çekiç • HarekatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin