A zuhogó eső szaporán koptatta a terasz parkettáját, az eget feketés színezésű felhők színezték. Szürke. Mintha Cortez csak a saját érzéseiről beszélt volna. Ez volt az egyetlen szó ami eszébe jutott róluk: szürke. Már rég elhagyta Isten-t és ezzel együtt saját magát is, miközben belefulladott a depresszió mély tengerébe. Reni nem is sejthette. Hogyan is sejthette volna, hogyha nem is beszéltek?!
De minden akkor kezdődött amikor az anyja öngyilkos lett. Minden megváltozott. Az utóbbi években nem volt túl szoros kapcsolata a szüleivel, igaz megpróbálták fenntartani a "mintaszülő-gyerek" kapcsolatot, de akárhányszor Cortez kiutazott Amerikába csúfos kudarcot vallott kísérletük. Ahogy az évek teltek, és múltak, az anyja egyre jobban belemélyedett a szorongásába és a skizofréniájába, konkrétan pár hosszúra nyúlt hónapig csak nyugtatókon volt képes élni.
Az apja teljesen tönkrement. Nem tudta felfogni hogy a nő, akit szeretett, az asszony akit annyira csodált, egyetlen fiának édesanyja, ilyen sorsra jutott. Megbánt mindent. Tudta, hogy a gyermekével való kapcsolatát már nem lehet helyrehozni, még a temetésen sem beszélgettek egymással, még egy röpke köszönést sem ejtettek.
Cortez nem akarta Reni-t még több problémával terhelni, Épp így is eléggé eltávolodtak egymástól, és ez csak tágítaná a közöttük keletkezett űrt.
Cortez egyetlen és legjobb barátját, a vodkát vette magához, Soha nem volt részeges típus, gimis éveiben is csak egyszer-kétszer alkoholizált, akkor is csak kisebb mennyiségben, de az utóbbi időben megvonhatatlan kelléke volt a napi rutinjának. Persze, Reni erről sem tudott.
De később viszont rájött. Cortez-nek nem a legszebb emléke volt az az éjszaka... Még mindig ott van a heg a tarkóján amit kedves barátnője okozott neki veszekedés közben. De igaza volt. Elmehettek volna nyaralni, befektethették volna szuper dolgokba azt a pénzt, amit Cortez elherdált alkoholra.
Később megismerkedett Aissá-val. Gyönyörű stewardess, formás alakkal, de persze a Reni-nél nem szebb. A nő és Cortez hamar összeismerkedtek. Szegény lány, mennyit sírt a párja miatt, aki megcsalta őt, és ezért a magyar fiúban keresett vígaszt. Cortez pedig nem ellenkezett. Tudta jól, hogy azt az éjszakát valószínűleg Reni is mással tölti. Előző nap, mielőtt még a nap nyugovóra tért, megint nézeteltérés történt a két fél között.
És amikor egy pletykából megtudta hogy ki volt Reni bizonyos szeretője azon a szép éjszakán, még jobban felment benne a pumpa. Neményi. Úgy döntött, hogy örökre lezárja ezt a kapcsolatot amit már csak az emlékek tartottak össze. De valahogy nem ment. Aissa tudott Reni-ről és mindenben támogatta Cortez-t. És amikor minden összejött volna, és végre lehetősége volt egy kiegyensúlyozott életre, akkor azt érezte hogy nem, ez mégse jó így. Még mindig szerette a lány-t akivel diákkorában találkozott és azóta lángol a szíve érte. Neki csak ő kell. Érezni akarja az ajkain mentol és kávé keveredését, újra magába akarja szippantani illatát.
Nehéz út áll előtte, de szeretne, és kész a változásra. Már csak a másik fél beleegyezésére kell várni.
YOU ARE READING
Elveszett idők... [Szent Johanna Gimi Folytatás]
FanfictionReninek teljesül a legnagyobb álma, amikor Cortezzel Párizsba költözik.. De vajon ez az élet tényleg annyira tökéletes mint amennyire látszik, és még évek múlva is ennyire szoros a kapcsolatuk? Egy osztálytalálkozó újra összehozza az egykori osztály...