Byl jednou malý kluk Franch bylo mu okolo 6let jeho matka ho poslala za nevlastním otcem,moc se mu tam nechtělo ,ale musel jinak by ho matka vyhnala z domu ,proto jel autobusem jel dlouho a pak zjistil že usnul ,bylo okolo 1h ráno a stál na konečné zastávce před hřbitovem.Měl strach ,proto se schoval do dřevěné chýše ,byla tam zima a ani nezahmouřil oko ,když v tom začalo pršet a slyšel škrábání na dveře v záblesku uviděl vyskou postavu s ostrými zuby,začal se klepat ještě víc.Postava se k němu přiblížila Franch začal panikařit a utekl,do opuštěného karavanu přes ulici,strávil tam celé dva dny,pak měl hlad ale neměl jidlo,proto se rozhodl že půjde ven ,aby našel jídlo ,ale nějaké zvuky ho vedly až na hřbitov. Motala se mu hlava a nevěděl kam jde ,ale přes to šel dál,zakopl o hrob a spadl do maliní. Rychle se zvedl a šel dál,byl celý popíchaný a bolelo to,ale nedal se a šel dál byl na konci maliní kde bylo rozcestí , musel si vybrat ze čtyř cest,dvě vedly nahoru a dvě zase dolů ,ale jen jedna byla správná.Dlouho si vybíral cestu ,až nakonec vybral vlevo dole,šel dlouhou bahnitou úzkou uličkou až uklouzl dolů po blátě,byl celý špinavý a mokrý od bahna,skončil před dřevěným zničeným mostem který se hodně houpal, v téhle chvíli si uvědomil že vybral špatnou cestu. Vyšel po kopci zase nahoru ale trvalo to dlouho jelikož pořád padal a klouzal,když byl konečně nahoře vybral si cestu vpravo nahoře.Ocitl se před domem s krásnou zahradou ,bál se jít dál ,protože věděl že je to nějaký trik a měl pravdu za dveřmi stál upír,upír chytil Franchovu nohu a táhl ho k sobě ,protože se chtěl napít krve.Franch dlouho bojoval ,ale boj neukončil protože byl moc unavený a slabý ,upír ho chytil pod krkem a vysál mu krev,pak ho posadil na židly a zeptal se "synu dáš si krev?"
THE END