"Μωρή σκροφα η Αρετή με έχει πάρει πάνω από δέκα φορές τηλέφωνο και της είπα ψέμματα ότι είμαστε στο δρόμο" λέει ο Μήτσος ανοίγοντας την πόρτα από το δωμάτιο μου
"Καλημέρα και σε εσένα Δημήτρη" απαντάω ειρωνικά στον μονόλογο του βάζοντας την μπλούζα μου.
Παίρνω την τσάντα μου και αυτός αρχίζει να με τραβάει προς την αυλή. Περπατάμε χωρίς να μιλάμε μέχρι που μου χώνει το κινητό μπροστά στην όμορφη μούρη μου.
"Δεν είναι Θεός το μωρό μου;" με ρωτάει και στριφογυριζω τα μάτια μου στην θέα αυτού του τραγουδιστή που όνομα δεν ξέρω.
Η Αρετή με τον Δημήτρη έχουν φάει κόλλημα και μαλώνουν για το ποιος θα κάνει τα παιδιά του. Δεν καταλαβαίνω τι βρίσκουν σε αυτόν, πιστεύω ότι είναι απλά ένα ψωνισμενο δεκαενιάχρονο που θέλει να το παίξει ότι ξέρει να ραπαρει.
Ρε κσουτ.
"Σαν μαλάκας στέκεται εκεί πέρα με το χέρι στην μέσα και τα γυαλιά παίζοντας το μπαντας, αυτός ούτε την γιαγιά μου δεν ρίχνει." λέω
"Σε ποιον ρίχνει τις κακιες της αυτό το πρωί;" ρωτάει η Αρετή που μόλις βγήκε από το σπίτι της.
"Στον Εφ γουαι , ακόμα δεν τον συμπαθεί Αρετουλα μου αχ" σκουπίζει δραματικά τα ανύπαρκτα δάκρυα του και ξαπλώνει πάνω στην Αρετή
Η κολλητή μου με κοιτάει με έκφραση σοκ σαν να τις σκότωσα τον γκόμενο και της χαρίζω ένα αθώο χαμόγελο με όλα μου τα δοντάκια.
Στην υπόλοιπη διαδρομή μου κρατανε μούτρα και βάζουν τα ακουστικά ακούγοντας ένα τραγούδι που λέει για την Cardi Be που δεν είναι wanna be , κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Άκου εκεί είναι θεός που να πέσει κεραυνός αν εγώ συμπαθησω αυτό το άτομο ποτέ. Μόνο σιν μποι ρεει δεν θέλουμε και ένα κουτσκο να μας πει ότι είναι το μέλλον της ελληνικής ραπ.
Αι γαργαλησου.
Μπαίνουμε στο σχολείο κάνοντας όλα τα βλέμματα να πέσουν πάνω στην φανταστική ομορφιά μου, καλά σκάω. Δεν κοιτανε εμάς αλλά τον διευθυντή που περνάει ακριβώς δίπλα μας.
Σήμερα θα μας ανακοινώσει που θα πάμε πενθήμερη, μακάρι να μας πάνε Κέρκυρα. Πολλα παιδιά συζητούσαν αυτή την εκδρομή για πολλές μέρες, επιτέλους θα σταματήσουν να μου σπάνε τα τύμπανα μιλώντας για αυτήν την ρημαδοεκδρομή.
Ο Ηλίας, το εδώ και ένα χρόνο κουκλί αγόρι μου, με φιλάει στον λαιμό κάνοντας με να ανατριχιάσω
"Ηλία η κοπέλα σου δεν συμπαθεί τον εφ γουαι" λεει ο Δημήτρης
Πω κόλλημα με αυτόν τον γουαι.
"Ποιός είναι αυτός ρε παιδιά μόνο εγώ δεν τον ξέρω;" ρωτάει κοιτώντας εμένα με την Αρετή και εγώ χαμογελάω
"Αυτό είναι το αγόρι μου έτσι, και για να απαντήσω στην ερώτηση σου ούτε τον ξέρεις ούτε πρόκειται να τον μάθεις" γελάω περήφανη
Η Αρετή και ο Δημήτρης βάζουν το χέρι τους μέσα στο στόμα λες και θέλουν ν κάνουν εμετό.
Εντάξει εγώ δεν κάνω εμετό όταν περιγράφουν αυτόν τον δεν θυμάμαι το όνομα του."Πάμε στην τάξη;"
"Ναι πάμε να ζητήσω τις εργασίες από την Άννα γιατί δεν τις έλυσα" λέει ο Μήτσος."Πότε δεν λύνεις άσκηση εσύ, απορώ πως δεν σε καταλαβαίναν οι καθηγητές. Μου αρέσει που έβγαλες το πρώτο τετράμηνο με 18 παρά δύο" λέω
"Είσαι πολύ κακιά Έλλη, θα το πω στην γιαγιά σου και θα σε κάνει ντα ντα. Ποιός στα έμαθε αυτά;" με μαλώνει ενώ οι άλλοι γελάνε.
Το κουδούνι χτυπάει και αλλάζουμε την διαδρομή μας προς την τάξη για να πάμε στο προαύλιο . Ένα από τα φυτά ανεβαίνει πάνω και αρχίζει να λέει την προσευχή. Μόλις τελειώνει ο διευθυντής αρχίζει να μιλάει στο μικρόφωνο για ζημιές που έγιναν σε χώρους του σχολείου και μπλα μπλα.
"Όπως ξέρετε τα παιδιά της τρίτης και της δευτέρας λυκειου θα πάνε πενθήμερη, και εγώ με τους άλλους καθηγητές επιλέξαμε ένα ασφαλές αλλά και ωραίο μέρος." αρχίζει να λέει και όλα τα παιδιά περιμένουν με ανυπομονησία.
"Αποφασίσαμε λοιπόν να πάτε στην Θεσσαλονίκη, ελπίζω να μην μας κάνετε ρεζίλι εκεί πέρα και κάνετε σαν βλαμμένα."
Στο τέλος αυτού του μακρύ μακρύ λόγου που μου φάνηκε αιώνας όλα τα παιδιά αρχιζουν να ζητωκραυγάζουν σε αυτή την σούπερ Ουάου απόφαση του διευθυντή.
[...]
"Πόσα λεφτά θα πάρετε μαζί σας στην εκδρομή;" ρωτάει ένα κορίτσι κοιτώντας μας.
"Εγώ θα πάρω 500 διαφορετικά από αυτά που θα πρέπει να πληρώσουμε για το ξενοδοχείο" λέει το αγόρι μου περήφανος για την περιουσία των γονιών του
Τα περισσότερα παιδιά απαντάνε ότι δεν ξέρουν ακόμα, ενώ κάποια άλλα που αγαπάνε τον χορό και τα κλαμπ και δεν θα κάτσουν να ψωνίζουν όπως εμένα δηλαδή είπαν ότι θα πάρουν αρκετά για να ζήσουν την οποία διασκέδαση.
Χεχ θα το παίζουμε ξένοι στην Σαλονίκη μπας και ρίξουμε κανέναν ωραίο. Αυτο με τα αγγλικά πιάνει πάρα πολλές φορές. Πέρυσι θυμάμαι το είχαμε κάνει με την Αρετή και τον Μήτσο και ένα αγόρι έλεγε ότι να ναι μόνο και μόνο για να μας βοηθήσει.
Ειμαι και θεα η άτιμη ποιός αντιστέκεται σε τέτοιο κορμί.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Ναι ξέρω βαρετό αλλά το επόμενο θα είναι Ποιο μεγάλο .ΤΣΑΓΙΑ
YOU ARE READING
ℑ𝔠𝔢 𝔟𝔞𝔟𝔶
FanfictionΕιμαι celebrity δεν σε κοιτάω σε σνομπαρω.. Αν δεν σου αρέσει ο FY μην το διαβάσεις γιατι θα τρομάξεις από τις αναλυτικές περιγραφές των κοιλιακών του Χεχ.