1.Bölüm

367 25 17
                                    

Not:Arkadaşlar bu hikaye final bölümünden sonrasını anlatan bir hikayedir.


Hazan daha fazla bekleyemez ve annesini arar. Fazilette açar.

Fazilet:Sen nerdesin he günden beri arıyorum ulaşamıyorum ne sana ne de damadıma?

Hazan:Anne hergün zaten 10 sefer arıyorsun neyine yetmiyor.

Fazilet:Kızım yaban ellerdesin kardeşin bende burdayız olmuyor böyle.

Hazan:Merak etme biz geldik.

Fazilet:Yalan yalan dimi?

Yağız:Fazilet hanım süpriz yapak dedik teee........

Fazilet:Süprizi ben yaptım deme. Taaa amerikalardan gelin Fazilet Çamkıranın kapısının önünde kalın.

Hazan:Ben dedeim ama anlayan yokki.

Hazan telefonla konuşurken Ece mahaleye girer. Kapıya gelir. Bahçe kapısının açık oldunu görünce içeri dalar ve karşısında ablası ve eniştesi vardır.

Ece:Abla ablam (Kitapları yere atıp Hazana koşar.)

Hazan:Ece güzelim (Eceye koşar)

Ece ve Hazan sarılırlar. Konuşmaya başlarlar.

Hazan:Özgür nerde çok özledim onu.

Ece:Yasinde ama 8 de burda olur.

Ece Hazandan ayrılır. Yağıza gider ve merhabalaşır.

Ece:Eeeee gençler nasılsınız?

Hazan:Evli ve Mutlu.

Yağız:Sen nasılsın Ece?

Ece:Bekar ve Çocuklu.

Yağız:İstanbulda durumlar nasıl?

Ece:Siz gittiniz annenin ölüm haberi yayıldı ortalığa gittik aldık gömdük. Selin intar etti baban............

Yağız:O benim babam değil tamam mı?

Ece:Yağız o senin baban kadar sevdi benim karnımdaki çocu bile koşulsuz şartsız kabul etti.

Yağız :Kabul etti beni ama nasıl? Ben daha küçücüktüm amerikaya yurda gittim. Babam bana bu odada tek bir Egemen var dedi. Kardeşim bildim adam bana oyun oynarken sustu oda sustu.....

Hazan:Bende sustum aşkım ama yemin ederim sen bu gerçeği öğrenme hayatın kararmasın diye sustum o kadar o kadar şey yaptı ama senin için sustum.

O arada Fazilet gelir ve herkes yüzündeki yaşları siler. Fazilet koşarak Hazana gelir Hazanda ona koşar.

Fazilet:Kızım kızım benim ne kadar özlimişim.

Hazan:Annem annem benim ben sana ne kadar özür dilesem az ama bende o gece gitmeseydim ölürdüm. Babamın gerçek yüzünü örenmiştim ve ona söz verip kesmedim saçlarımı kesiyordum birden arkamda o belirdi ve hazırmısın dedi işteondan sonra gittik.

Fazilet:Hergün aradım hergün sana bişey olacak diye çok korktum ama sonunda bitti.

Hazan:Anne Yağızada istersen bi sarıl.

Fazilet Hazanı bırakıp Yağıza gider. Yağız önce elini öper sonra sarılır.

Fazilet:Hoşgeldin oğlum.

Sevdamız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin