4.Bölüm Kesit

146 13 6
                                    

Hazan:Ya hatırlıyorum diyorum neyi anlamıyorsunuz.

Fazilet:Ama daha çok erken doktor iyileşmesi için bir kaç ay var dedi.

Ece:Anne boş ver düzeldiği iyi oldu hem Yağız abiye destek olur.

Fazilet:Aynen güzel kızım aynen artık oğlumda düzelse lokma döktürcem herkese yedircem.

Hazan:Yağızım kocam nerde?

Ece yan tarafı işaret ederek "Yan odada ablacım" der. Hazan hemen kalkar ve gider Yağızına.

Hazan:Yağız yağız ne olursun bana bize geri dön bak ben o uçurumdan geri döndüm ne olur sende geri dön. Ben en başta bir hatta yaptım Sinanı sevdim ona kendimi bıraktım ve oda beni cesaretlendirdi. Ben onundum ondan başkasını görmezdim. Sen naptın elerinle işleye işleye sana kızgın ve küs kadını sana kendine aşık ettirdin. Ben en başta ölüydüm Sinan beni canlandırdı sen ise beni kadın yaptın. Huysuzdum sakinleştirdin ben sensiz yapamam Yağız ne olur bizi bırakma.

Hazan lafını bitirir. Ümitsizce ayağa kalkar ve kapıya ağlayarak gitmeye başlar.

Yağız:B-Bırakmam.

Hazan:Y-Yağız sen sen kalktın.

Yağız:Mutllu olmadıysan tekrardan yatayım.

Hazan:Hayır hayır yatma ben seni çok özledim.

Yağız:Beni kesmeden dinle. Ben bir kuyunun içindeydim ve sesini duyup tekrar geldim. Sen anlatın ben dinledim sıra sende. En başta sana hakaret ettim. O günden sonra Eceyle konuştuk ve yavaş yavaş senin doğru söyledini öğrendim. Sen kardeşime aşıktın ama bende sana . Sonra sen geldin ve ateşi harladın dünya yandı biz ısındık. Ben senden önce hırçındım sen beni sakinleştirdin. Ben senden önce erkektim sen beni önce adam sonrada kocan yaptın.

İyi okumalar sizlere canlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevdamız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin