Prolog

2.9K 150 47
                                    


Bölüm Şarkısı: Johnny B.Goode- Marty McFly, The Starlighters (Back To The Future 1 Soundtrack)


Tony Stark, boş odanın önünde durmuş, burayı ne yapsam diye düşünüyordu. 3 yıldır Steve'le birlikte yaşıyorlardı ama ikisi de bu oda için bir fikir yürütememişlerdi. Elindeki topu duvara fırlatıp, tekrar yakalamaya başladı. Ama eksik birşeyler vardı. Beynini kurcalıyordu ama ne olduğunu çözemiyordu.

Sorunun cevabını bulduktan sonra, gözleri heyecanla parlamıştı. "Çocuk!" Evet ya, eksik olan şey bir çocuktu. Tony, birlikte oyun oynayacağı, masal anlatabileceği, iyi geceler öpücüğü verebileceği ve okula götürüceği bir çocuğu olsun istiyordu. Gece onu yatırken, seni 3000 kez seviyorum diyebileceği bir oğlu yada kızı olmasını istiyordu. Boş odaya bakıp, gülümsemeye başladı.
Boş odaya ne yapması gerektiğini biliyordu artık; bir bebek odası.

Tony, Steve birkaç günlüğüne şehir dışına çıktığı zaman kollarını sıvadı ve işe başladı. Bebek odasının yapılması için 5 günü vardı. Steve'e süpriz yapmak istiyordu. Kesin o da sevinecekti. Steve kesin iyi bir baba olacaktı.

Tony, en iyi bebek odası dekorasyoncusunu aradı ve ondan randevu aldı. Dekorasyon işi ertesi gün başlayacaktı. Dekorasyoncu Hayley Woods, ertesi gün randevulaşılan saatte geldi ve iş başlamış oldu. Hayley, Tony'e döndü. "Bay Stark, erkek yoksa kız odası mı olacak?" Tony, küçüklüğünü hatırlayıp gülümsedi. Annesi Maria Stark'a evlenecem ve kızım olacak. Onunla çay saati yapacam ve çok eğleneceğiz dediğini hatırlamıştı.

"Kız odası olacak Bayan Woods. Kızımızın adı da Morgan Harper Stark-Rogers olacak."

All Dads Are Heroes || SUPERFAMILYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin