❌17

1.2K 59 13
                                    

"Niye böyle geç kaldın tanrı aşkına bir sürü insan var burda çok sinir bozucu."  Tao gözlerini devirerek söylenen nişanlısına sarılıp yanağını öptü ve kendisine uzattığı çiçekleri aldı.

"Dünyada insan olur yifannie normal yani."

"Çok bilmiş."

Peder, nişanlısının elini kavrayarak tıklım tıklım dolu meydanda yürümeye çalıştı en sonunda jetoncuya gelebilmişler ve 10 tane jeton almışlardı. Ortamda absürd olmasın diye cübbesini giymemişti ama öyle abartılacak gibi de giyinmemişti siyah kotu ve üzerinde gri tişörtü vardı. Sürekli ordan oraya kendini sürükleyen tao yüzünden resmen neden buraya geldiklerini unutmuştu tüm jetonları harcamışlar ve binmedikleri alet kalmamıştı. Dinlenmek için oturdukları koltukta birbirlerine bakarak güldüler ve peder, nişanlısına tatlı bir öpücük verdi.

"Tao... iyi ki benimsin seni seviyorum ve daha fazla söyleyecek bir şeyim yok işte tekrar benim ol."  Elini cebine atıp kavradığı siyah kutuyu çıkarırken oturdukları koltuk hareketlenmeye başlamıştı. Taonun da zaten kendisini dinlemediğini fark edince Arkalarından gelen çığlıklar ile ikili arkaya dönmeye çalıştı ama boyunlarından ve karnından saran emniyetlikler yüzünden dönemiyorlardı.

"Siktir burası bank falan değil miydi?"

"K-kamikazi...."

"O ne?"

"S-SESİNİ DUYAMIYORUM YİFAN."

"DİYORUM Kİ O NE..."

Peder sözünü tamamladıktan sonra karşısına bakmış ve açılmaktan yarılan ağzını zor toplamıştı oturdukları bu alet önce ileri geri girmiş sonra yarım daireler çizerek yükselmişti son olarak en tepeye çıkarak herkesi tepetaklak halde tutmuşlardı aletin ışıkları kapanmış ve arkadan şarkı çalmaya devam ediyordu tao gözlerini kapatmış kusmamak için kendini tutarken peder bir anlık cesaretle gözlerini açtı ama tam o sırada aleti çalıştırmışlardı ve kamikazi iki kanat olmak üzere hızla yukarıdan aşağı doğru inmeye başladı. En önde olmanın dezavantajı ile peder ağzına gelen her küfürü etmiş ve kendi gibi bağıran nişanlısının elini tutmuştu makine git gide hızlanırken avuçlarında sıkıca tuttuğu kutuyu açıp içinden yüzüğü çıkardı. Hazır makine yukarda tekrar herkesi tepetaklak tutarken bu işi bitmek istiyordu.

"Tao..TAO SANA DİYORUM BAKSANA BANA"

"NE VAR? KONUŞTUKÇA KUSASIM GELİYOR!"

"TAO BENİMLE EVLEN"

"NE? DUYMUYORU-"

tao sözünü tamamlayamadan makine aniden aşağı doğru inmeye başlamış ve herkes çığlık atmıştı ama içlerinden en gür çıkan ses taonun dikkatini çekmişti.

"SANA BENİMLE EVLENİR MİSİN DİYORUM TAO!"

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Karım: cidden kustum ben eve gelince

Sende kustun mu

Pedersew: lavaboya midemi bıraktım

Karım: yüzüğü düşürücez diye çok korktum ya

Kamikazide evlenme mi teklif edilir aptal

O yüzük o kadar yüksekten düşseydi bulamazdık biliyorsun değil mi

Pedersew: aksiyon ve romantizim istemiyor muydun

Al sana ikisi bir arada

Karım: çok tatlıydın

Çok hoşuma gitti wizjelfkfkekf

Pedersew: benim hâlâ midem bulanıyor galiba

Tao bebeğim akşam gelsene bana beraber kusarız

Karım: tamam annem çorba yapıyor bize o hazır olsun çorbayla gelirim

YÜZÜĞÜ BEĞENDİ ANNEM DE

Pedersew: iyi bari

Sen beğendin mi

Karım: çok*-*

Teşekkür ederim

Pedersew: seni seviyorum

Karım: seni seviyorum❤

PEDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin