Kapitola 2.

56 10 22
                                    

Skupinka se vrátila do tábora. ,,Ukážu vám, kde se ukládá kořist" promluvil Ryšavec a odvedl je do jednoho z rohů stodoly, kde nebylo nic krom trošky slámy a prachu. Zde lovci odložili svou kořist. ,,Požádám někoho, aby vás provedl po farmě, pak si můžete jít po lovu odpočinout. Zatím půjdu za alfou, k večeru byste se měli dozvědět postavení ve smečce." pronesl rozhodně Ryšavec a každého ze skupiny obdařil pohledem. Otočil se a vydal se dozadu do stodoly. Čtyřčlenné skupince vlků nezbývalo nic jiného, než čekat na svého průvodce. Po chvilce čekání k nim přišla drobná vlčice se světle šedým hřbetem a bílým břichem. Její překrásné oči však prozrazovaly, že v jejich přítomnosti pociťuje nejistotu ba i strach. Všichni čtyři ji ihned poznali. To tato mladá hlídkařka minulou noc objevila jejich pach, když se plížili táborem. Bran ji ihned věnoval ne moc vlídný pohled svých světle hnědých očí. ,,J-já jsem Karina" vykoktala ze sebe vlčice a snažila se jeho pohled ustát. Ihned pochopila, o co jde. Lehce sklonila hlavu, na důkaz lítosti a promluvila: ,,Pokud jste na mě naštvaní, máte na to právo ale...  Já jsem to musela udělat. Je to má povinnost ve smečce a kdybych selhala..." opět zvedla pohled a podívala se vážně na ně. Následně zatřepala hlavou, aby vyhnala tuto myšlenku z mysli a naladila se na jinou vlnu. ,,Radši vás provedu po táboře, ať to máme všichni za sebou" dodala rychle,  otočila se a vykročila směrem ze stodoly. 

Slunce se po zbytek dne líně táhlo dál skrze jasně modré nebe a pomalu začínalo zapadat za obzor. Lovci se zrovna vraceli z výpravy s pár drobnými úlovky, z kterých by se najedlo možná tak pár štěňat. Naopak nováčci spolu s hlídkaři, namísto kterých obcházeli území na hlídce průzkumníci, se spokojeně vyhřívali na paprscích slunce a doplňovali síly a energii na další povinnosti. Ze
stodoly vyšel šedo-hnědý vlk, alfa, společně se svou plavou družkou udržující si postavení bety. Zaklonil hlavu a hluboce zavyl, aby svolal všechny členy smečky, jež se zdržovali v táboře. Následně jedním hbitým skokem vyskočil na starý vrak auta, které již už dlouhou dobu nebylo nastartováno a zůstávalo na pospas přírodě a jejím vlivům. Alfa se společně s betou usadil na kapotě auta vyčkal, až všichni zaujmou místo před nimi.

Projel smečku pohledem. ,,Ujmeš se toho?" zamrlal potichu alfa směrem k betě, jež pouze přikývla a vstala. Popošla na kraj auta a spustila: ,,Jak jistě všichni víte, včera dostali čtyři cizinci možnost přidat se k naší smečce a zaujmout zde své povinnosti." Plavá vlčice mluvila klidným a milým tónem a  její světlé obláčkově modré oči dodávaly ostatním pocit bezpečí. V tuto chvíli si bylo možné povšimnout, jak si jsou beta s alfou rozdílní. Dokonce by si je i jeden mohl představit jako Jing-jang, symbol předstsvující dobro a zlo. ,,Po jejich dnešním úspěšném lovu, vedeném Ryšavcem, alfa rozhodl  jakou pozici v hierarchii smečky jednotlivci obdrží" pokračovala dál beta, dokud ji alfa nepřerušil. ,,Děkuji Buttergold" přikývl a pokynul ji, aby si sedla. ,,Zbytek oznámím sám" zvedl se a v očích mu problesk škodolibý plamínek. ,,Při dnešním lovu všichni ukázali co jim jde nejlépe a po dlouhém rozhodování, spolu s betou" rychle se na ni podíval a kývl na ni ,,jsme rozhodli. Brane, svým rychlým úsudkem a schopnostmi hodnými lovce, jsi dnes na Ryšavce udělal dojem. Díky tomuto se stáváš členem jeho skupiny lovců. Přeji hodně zdaru při dalších lovech" Pohledem rychle našel světle šedého vlka, jež nedokázal skrýt nadšení ze své pozice.

,,Jizvo, dle tvých schopností si myslíme, že nejlepší pozice, kterou budeš hájit bude hlídka. Hlídej hranice své smečky jako svůj vlastní kožich." stejně jako Brana obdařil tuto zjizvenou vlčici pohledem. Zbývali poslední dva členi a napětí u shromážděných postupně stoupalo. Přibude nový průzkumník? Nebo snad hlídkař a lovec? ,,Dnešek, přinese pro smečku krom nových členů i nové pozice. Mezi nováčky se údajně nachází i vlčice, jež je schopna pomoct zraněním se lépe zacelit. Dostává pozici léčitele, ať dokáže, co umí" v jeho hlase byly znát lehké pochybnosti, nad touto drobnou vlčicí. Už zbývala jen jedna vlčice. ,,Midnight... Při dnešním lovu jsis nevedla vůbec špatně. Ale i přesto získáváš nejnižší pozici ve smečce, Omegu" V hloučku vlků bylo slyšet překvapené mumlání. ,,Ber to jako trest, že jsi se opovážila vstoupit na území cizí smečky a odporovat jejímu alfovi. Lepší pozici si budeš muset získat sama."

.............
Mezitím se hlídka tří průzkumníků prodírala trnitým křovím na pokraji lesa a netušili, co se děje v táboře. Nebo spíše oni netušili co se děje na hlídce? Velká vlčice zvedla svůj tmavý čumák do vzduchu a zavětřila. Vítr vál pomalu směrem od tábora, takže mohla zaznamenat pouze lehký náznak smečky. ,,Něco zvláštního Artemis?" zeptala se  velitelka hlídky, Rieka. Artemis jen zavrtěla hlavou. ,,Ani kořist není cítit" Černý vlk pyšnící se krásnou bílou náprsenkou zavrčel: ,,Měli jsme pokračovat v lovení dobytka. Stejně za to mohou lidé, že kořist je pryč." ,,A skončit jako Leo? Neblázni Tlapo, sám moc dobře víš, že proti nim nemáme šanci" odsekla mu starší bílá vlčice. Tlapa si jen odfrkl a chtěl pokračovat: ,,Zvládl bych je sá-" V tu chvíli je přerušil hlasitý štěkot psů přicházející směrem od louky. Všichni tři okamžitě trhli pohledem tím směrem. ,,Lidé" vydechla Artemis a nedokázala potlačit zavrčení. Po louce běželo šest loveckých psů a početná skupina ozbrojených mužů, hnajících se za kořistí a vlci pro ně nebyli ničím jiným, než zvířetem k lovu. ,,Jsou proti větru, nebylo možné je cítit" dodala Artemis a rychle couvla. ,,Musíme varovat smečku!" vyštěkla Rieka a ihned se rozeběhla k táboru.

...........

V táboře se všichni chtěli rozejít ke svým činnostem. Někteří byli nadšení ze své pozice, jiní zase naopak. Když se alfa se svou družkou chtěli otočit k odchodu, vběhla mezi stále shromážděné vlky udýchaná hlídka průzkumníků.  ,,Lidé! Jdou sem!" zavyl bez čekání Temná tlapa, jemuž se povedlo předběhnout ostatní průzkumníky. Alfa na ně rychle upřel pohled. Mezi ostatními projela vlna děsu. ,,Jejich psi museli narazit na náš pach jelikož jsme byli po větru. Za chvíli narazí i na silný pach smečky" dodala ihned Rieka. ,,Co budeme dělat?" ozvalo se z davu. ,,To je přeci jasné" vyštěkla beta rozhodně. ,,Musíme zmizet, není tu bezpečno." Skupina vlků musela jednat. ,,Lovci vezmou zbytek potravy, nemůžeme ho tu nechat. Průzkumníci, váš pach zachytili jako první, zkuste je odlákat pryč od směru jakým se vydá zbytek smečky" pokračovala dál beta. Alfa jen tiše přikývl, na důkaz že s rozhodnutím své družky souhlasí. Bylo slyšet nesrozumitelné mumlání, avšak i přesto z toho hluku vynikla jedna jediná otázka: ,,Ale kam půjdeme?"

-----------------
A toto rozhodnete vy! :D
Zde máte i plusy a mínusy jednotlivého rozhodnutí.

1. Na sever (do hor)
Plusy: + Méně lidí (lovců)
             + Více úkrytů
              +Větší možnost nalezení kořisti a případně výhodných míst pro tábor

Mínusy: - Výskyt medvědů a jiných nepřátel
                 - Větší chlad, převážně v noci

2. Na jih (do údolí)
Plusy: + Snadné nalezení kořisti (lidé zanechávají dost zbytků, i ty se dají využít. Ale je to padesát na padesát)
             + Opuštěné budovy (bohužel, zde je i možnost zřícení budovy, takže to má i nevýhodu)
            + Teplejší počasí
Mínusy: - Lidé a auta
                 - Delší cesta, málo možností na utáboření

Celkem mě zajímá kam se vydáme
:3
Jinak, omlouvám se za dlouhou neaktivitu, ale nebyla jsem tu. Respektive jsem nemohla mít mobil sebou a nestihla jsem to napsat XD
Ale odteď zase budu vydávat :3
Užívejte prázdnin a PA!  :3

Immortal Pack-Zrádcova smečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat