Medya :Bane'nin söylediği şarkı
Akşama kadar evde televizyon, bilgisayr, telefon yaptım. Tüm gün yattım. Saat 19.00 de işe gidecektim. Saat 17.30 olunca hazırlanmaya başladım.
Saat 18.15 olmuştu ve ben üstümü giyinmiş ve saçımı yapmıştım.Aşağıya inip botlarımı giydim. Hava soğuk değildi ama yine de giydim.
Evden çıkıp kapımın önündeki jeep'ime bindim. Gazı kökleyip çalıştığım cafe'nin önüne geldim. Arabadan indiğimde saat tam 18.58'di. Hızla cafe'den içeri girip patronun yanına gittim. Tabi azar çekti. Erhan bey:
"Kızım senin daha önce gelmen gerekiyor. Niye hep son dakika geliyorsun! Ya geç kalsan?" dedi bir hışımla. Ben saatime bakıp:
"Daha mesaime 35 saniye var... Beni azarlayamazsınız Erhan bey!" dedim ve hızla çantamı bırakmak için arkada bulunan çalışan dolaplarının oraya gittim.
Saat tam yedi olmasına 3 saniye kala sahneye çıktım ve şarkımı söyledim. Selam verip sahneden indim. Kasanın önündeki uzun bar sandelyelerinden birine oturdum. Altında ki demirlere ayaklarımı yerleştirdim. Masaya sol kolumu koyup onun üzerine yattım.
Kasacı çocuk:"Ne içersin Bane?" dedi. Ona bakmadan:
"Limonlu soda!" dedim ve yatmaya devam ettim. Çocuk sodayı verip:
"Adım Burak. Uzun zamandır ikimiz de aynı yerde çalışırken hiç tanışamadık!" dedi samimiyet kurmaya çalışır bir şekilde. Ben:
"Evet. Tanıştığımıza göre sus!" dedim ve pipetimle bardaktaki sodayı içmeye başladım. Burak:
"Neden bu kadar soğuksun?" dedi. Cevap vermedim. Ne diyebilirdim ki? Tüm ailemin ve sevdiğim adamın gözümün önünde bir katil tarafından katledildiğini mi? Saçmalık ! Sodamı içip beş lirayı bırakıp çıktım. Arabama binip sahile sürdüm. Arabadan inip yolun karşı tarafındaki bakkala girdim.
Oradan bir paket sigara ve biraz kuruyemişle su ve cola aldıktan sonra sahildeki banklardan birine oturdum. O sırada son dakika aklıma gelip de aldığım çantam titredi. Mesaj gelmişti,gene anonimimden!
0503*******:gene mi onlar geldi aklına?
0503*******:kendini mahvediyorsun!
0503*******:unutmayı hiç denedin mi?
Bane:denemeli miyim?
0503*******:bence dene, zarar vermez.
Bane:denerim belki!
0503*******:Burak denen çocuğa uyuz oldum! Resmen ayaküstü sana yürüdü!
Bane:aferim!
0503*******:ne için?
Bane:güzel konu değiştiriyorsun...
0503*******:saol da ben ciddiyim. Sinirlerimi bozdu açık açık sana yürümesi!
Bane:neden?
0503*******:zeki kızsın Bane... Anlamışsındır!
Bane:umarım beni sevmiyorsundur! Umarım...
0503*******:seviyorum...
Bane:seni kırmak istemem ama ben kırık dökük bir harebeyim anonimim... Benden adam olmaz! Bana daha fazla bağlanmaman için yapıyorum bunu... Görüşürüz, belki birgün...
0503******* kişisi engellendi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yalnız~ Yarı Texting
Teen Fiction0503*******: çok yalnızsın, neden? 0503*******:çok güzel bir sesin var, neden? 0503*******:mükemmelsin, neden? 0503*******:eve gidince hep ağlıyorsun, neden? 0503*******:o gece neden öldün, neden? 0503*******:sevmemiş işte seni. Neden bir başkasına...