Üniversitenin ilk günüydü.Artık ergenliğin çıkış aşaması olarak bilinen ukala bi o kadar da havalı bir toplumun sosyal bireyi olma yolunda ilerlemenin ilk aşamasıydı ben heyacanlıydım Sanki kalbim bir balon gibiydi patlayacak ve nefes alamayacakmışım gibi ..Acaba filmlerdeki gibi bir yakışıklı çocuğa carpıp elimdeki kitaplar düşecek miydi?? Saçma sapan film replıklerını düşünürken sınıfa gelmişim derse yine geç kalmıştım tabi Lanet olsun hoca tam bi gerzektı Adın ne dedi bana tüm sınıfın gözü üzerimdeydi yanaklarım kızarmıştı adım adım yaprak dedim kekeleyerek.sonra bos bi yer bulup oturdumm.Arkadan çok hoş bi ses hocamm dedii arkamı dönüp bakmak istedım ama hala bakışlar üstümdeydi..tabı bakamadım ama nedense o ses kalp atışımı hızlandırmıştı..aşkı tadamayan ben artık aşık olmak istiyordum.. hocam bu ders saatlerini ayarlayabilirmisinizz? bu saatte benim işim oluyorda .. yanındaki tayfasıda hocam ince işler dedii.. hoca gülümsedii ..Bi an cesaretlenip arkama baktıgımda o gözlerini deniz mavisi ve ırmak yeşili gibi ne mavi ne de yesil çakır renkteki gözleri beni benliğimi benden almıştıı.. Ama o egosu ıticiydii gerçi hayatta ne zor varsa onu sevmişimdir muhendislik oldugu için kız sayısı çok azdı benim küçüklükten berii muhendisliğe hep bi ilgim olduğu için sınıfta hemen inek damgası yemıstım bile gerci bu benim hoşuma gidiyordu.. Ama havasını civasını atan kızlar hep diger kızlardı Ben ve diğer kızlar?? Çünki ben diğer kızlardan farklıyım Hatta ruhen erkek olduğumu bile söyleyebilirim canım cicimli konuşmaları sevmem Odunluk yabanilik hatta geri kafalılık tüm vücuduma işlemiş gibiydi her zaman gömlek kot pantolun sol kolumda saatim kafamda şapkam kulagımda da kulaklıgım işte hayatımın kısa özeti gibi Lanet olsun neden diğer kızlar gibi değildim harıka bir yuzum ve fiziğim var ama nedense hep korku ve özgüven eksikliğinden olsa gerek .. topuklu ayakkabı hayırr Makyaj aslaa..sadece sadeliği seven ve güzel kokuya bayılan oyle çiçek böcek de degil abii deniz kokusuna aşıgım ben bi babama bi denize aşıgım işte o kadar!! neyse gel gelelim bizim ukala egoist sınıfımımıza bi gün bizim sınıftakiler parti yapmak istediler ben ailemden uzaktaydım ilk defa uzakta kalıyordum bilmiyordum kötüyü ama ne kadar da ezik gibi dursamda içimdeki o asi kızı herkes bilirdi korkarlardı benden zaten bugüne kadar hiç candan bi kız arkadaşım olmadı erkeklerle daha iyi anlaşırdım yurtta kalıyordum korkuyordum ne gıyınecektım kı neyse ki kostüm partisiymiş ..bende tavşan kostumu bulup giyindim ilayda sınıfımızın en havalı en guzel kızıydı gerci o bakımı neneme yapsam valla tum kızları cebınden cıkartırdı ama neysee bana kostum partisi oldugunu söyleyen atarların kraliçesi ilaydaydı benı mehmetten kıskanıyordu mehmet çakır gözlümdü.. ah o gözler bana hep denizi hatırlatıyordu gözlerınde denız kokumu aşk kokusu buluyordumm..ilayda salağı mehmetle sevgili olmustu ama ilaydanın mehmetı gercekte sevdigini düşünmüyordum.. neyse bu düşünceler kafamı delerken ben çoktan partiye gelmiştimm o da ne??bu parti kostum partisi degilmiydii herkes prensesler gibiyken ben ben ben bi tavsandım lanet olsun ilayda lanet olsun hayat aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! çığlıklarım ve ben arkamdan mehmet yaprak dur dur dedi ..