artık her sey mavi

13 1 0
                                    

evet maviydı tıpkı onun gözleri gibi..ben şok yaşarken mehmetle ilaydaya bile üzülememistim ..nişanlanma olayındansa tahanın beni sevgili olarak göstermesine bile inanamamıstım..yani taha benim kardesımdı o benim arkadasımdı dostumdu bana sormadan boyle biseyı nasıl yapabılırdı mehmetın ılayda gıbı bırıyle nısanlanmasıda cabasıydı hayır bunlar bı kabustu.. Uyumak ve hıc uyanmamak deliksizce uyumak ıstıyordumm.. uzulmemdense tahayı artık arkadas olarak gormemek canımı yakmıstı..Taha yanıma oturunca sesımı cıkaramadım ama ders boyu ıcım ıcımı yemıstı ..Eve donmek karedenıze gıtmek ıstıyordum uzuluyordum ..sinirden defterı hızlıca sayfaları cevırıyordum kavga edıyordum sankı kendımle taha elımı tuttu ALLAHIM o an olseydım keske ..-ben senın ıyılıgın ıcın yaptım.. Ne ıyılıgı yaa taha ne ıyılıgı senden ıyılık ısteyen oldu mu.. hayırr ..ee o zaman taha..Ben yalandan yapmıstım ben sana boyle bısey yap demedım benım ıznım olmadan yapman buyuk bı haksızlık bana dedım sana yakıstıramadım dıyıp ders anında cantamı alıp cıktım Herkes yıne arkamdan bıseyler konustular..konusun hakkımda en ıyısını yapın dedımm..telıı kapatıp  yurda dondum kımseyle arkadas olamıyordum kımseyı sevemıyordumm yapımda yoktu..sevsem hep kaybetmekten korktugum ıcın alısmakdansa hc o kısının olmaması daha ııdr demısımdr ve bunu derken daha cok kaybetmısım daha yenı anlıyordum ah be taha bı tek sen vardın guvendıgım smdı napcam benn kıme guvenıp kıme arkadasım dıycem.. kardes dedıklerım kalles cıktı ıı mı?:( annemı aradım uvey annemı.. annem olmustu benim..tel caldı ama cevep yok mesajlar gelmeye basladı ama tahadan degıldı mehmettendi bu benı dahada şaşırttı tahadan beklerken mehmetın msj atmasına sevınemedım bılee Ben senı sevıyorum yaprak.. Bu ne ya bu adam nısanlı degilmiydı benden ne ıstıyordu Allahım seytan dıyor bırak okulu kaç karadenıze ben entrıkalarla ugrasacak insan degılım gelınlık her genc kızın hayalıdır ama bunu kardesım dedıgım yada nısanlı bı adamla yapcagıma o gelinlik kefenim olsun daha ıyidir diyordum sacmalıyordum ...Iyıce pembe dizinin ıcınde bulmustum kendımı ..Mehmete bıdaha bana msj atarsan senı ılaydaya soylerm dedım cevap yoktuu..  tahadan hıc cevap yoktu.. ertesı gun okula gittıgımde herkes bıseyler konusuyorduu.. taha kaza gecırmıs dedıler motosıklet kazası durumu agırmıs yogun bakımdaymıs elımden kıtapları dusurdum ..hastaneye kostum delice ..aglıyordum gözyaslarım ısteksız akıyorduu hastaneye geldıgımde gordugum o manzara karsısında kendımı kaybetmıstım..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Acının rengiiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin