Ai avut impresia, măcar pentru o secundă, că lucrurile nu au cum să fie așa cum sunt chiar acum? Adică, ai simțit vreodată că ai primit prea mult sau prea puțin de la Univers? Întodeauna tindeam să cred că lucrurile se întâmplă exact cum îmi doresc eu pentru că, nu e așa că există legea atracției? Dacă ești norocosul beneficiar al acestei legi, felicitări, dar nu toți avem acest noroc.
Bun! Hai să trecem la niște lucruri mai serioase sau hai să facem pași către esența problemei. M-am întrebat întotdeauna de ce am ales să iau deciziile care mi-au condus destinul în acest punct și am aflat că indiferent de celelalte opțiuni pe care le-aș fi ales, nu aș fi fost în alt punct decât cel actual. De ce? Pentru că nu trăim niciodata mai mult sau mai puțin decât ce ne este dat să trăim.
Hai să fim impreuna conștienți că lucrurile cu adevărat frumoase se construiesc în timp și nu provin din putere divină. Suntem mereu tentați să arătăm lumii masca durității și să nu acceptăm că frumos vine tocmai în momentul în care dezici să trăiești sentimentele pe care le reprimi.
Hai să fim frumoși prin expunerea gândurilor! Nu aștepta să fii perfect plăcut de toți cei din jur. Nu te aștepta ca lucrurile sa meargă ca pe roate dacă tu nu ești dornic să accepți lucurile care se află acolo, în mintea ta, în sufletul tău.
Hai să fim noi! Hai să fim împreună părtașii tuturor minunățiilor vieții. Fără să regretăm, fără să ne gândim că poate dacă alegeam altceva eram mai împăcați. Știi că marile alegeri au fost făcute atunci când au fost ascultate sentimentele cele mai profunde?
Te mai rog ceva? Hai să trăim împreună povestea asta. O să reușesc să îți răspunde la unele întrebări, o să reușesc să îți ofer teme de gândit sau poate doar o să reușesc să îți smulg câteva lacrimi și furnicături de piele.
CITEȘTI
Punct de sprijin.. puișor
General FictionDacă ai putea să schimbi totul într-o singură clipă ajutată de un simplu mesaj, ai face-o? Hai să descoperim ce exista dincolo de poate, de ce și ce ar fi dacă?