Sakın adımlarla gecenin bir yarısı,ıssız sokakta yürüyordum. Rüzgarın yüzüme çarpması yaşadığımı hissettirken bakışlarımı gökyüzüne çevirdim. Yıldızlar sanki bu gece biraz daha parlak ve göz alıcıydı. Duyduğum ses ile düşüncelerimden sıyrılıp çocuk parkının içindeki salıncağın yanındaki direğe tutunup titrek bir sesle şarkı söyleyen kıza çevirdim.
Kumral uzun saçları rüzgarın etkisiyle uçuşuyordu. Aģladıģı için gözleri ve minik burnunu kıpkırmızı olmuş kahkülleri dağılmıştı. Üşüdüğünden olsa gerek üzerindeki ince hırkaya sıkı sıkı sarılmıştı.
Adımlarımı ona doğru atmaya başladım. Şarkı söylemeyi kesmiş Ay'ı seyretmeye başlamıştı. Geldiğimi fark etmedi. Dizlerinin üzerine oturup aģlamaya devam etti bu sefer daha şiddetliydi aģlaması. Yanına oturup montumun cebinden çıkardığım peçeteyi ona uzattım. İlk önce elimdeki peçeteye uzun uzun baktı sonra bakışlarını yüzüme çıkardı. Yüzümdeki maskeden dolayı sadece gözlerime bakabildi. Ay ışığı yüzüne vurup ıslak yüzünün parlamasını sağladı. Yüzünün yakından daha güzel olduğunu fark ettim. Elimdeki peçeteye bakıp onu aldı ve gözyaşlarını silmeye başladı. Ne kadar silmeye devam ederse etsin her saniye göz yaşlarının yerini bir diğeri alıyordu. Sonunda bunun anlamsız olduğunu anlayıp peçeteyi yere bıraktı. Bedenini bana döndürüp "Saat kaç?"dedi. Telefonumu elime alıp saate baktım "Dört" dedim. Güneş yavaş yavaş kendini göstermeye başlamıştı. Yanımdaki harekliliği hissedip kafamı ona doğru çevirdim. Yerden destek alarak doğrulmaya çalışıyordu. Bir çırpıda aya kalkıp elimi ona uzattım. Elimi tutup aya kalktı. Elimin içindeki soğuk eli vücudumu titretti. Üzerimdeki kalın montu çıkarıp omuzlarına bıraktım. Yüzüme şaşkın şaşkın bakma başladığımda omuz silkip "Üşümüşsün" dedikten sonra onu arkamda bırakıp ilerlemeye başladım. Arkamdan "Hey, ben bunu kabul edemem."diyen kıza dönmeden "Bende sana hediye etmedim minik şerçe, yarın yine aynı saate buraya getir. " Onun arkamdan seslenişlerine kulak asmadan ilerlemeye devam ettim.
Ay uykuya dalıp yerini kırmızı güne bırakırken seni tekrar görüceģime emindim minik şerçe.Derin gecenin ardından
Senin şarkı söyleyen sesin
Kırmızı gündüzü getirdi
Bir adım...Ve başka bir adım
Şafak geçip giderken
Ay uykuya daldığında
Bana eşlik eden mavi gölgeler de kaybolduŞafak geçip
Ay uykuya daldığında
Bana eşlik eden mavi gölgeler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 o'clock
FanfictionŞafak geçip Ay uykuya daldığında Bana eşlik eden mavi gölgeler...