Szárnyas Kígyó (Katie)

339 14 2
                                    

Egy ágyban keltem fel. Különös módon hiányérzetem volt. Először azt hittem, hogy otthon vagyok aztán feltűnt, hogy sárgák a falak és ilyenek nálunk nincsenek. Akkor már gyanítottam, hogy hol vagyok, és akkor jöttem rá teljesen, amikor Chris futott be a szobába és közben azt üvöltözte, hogy "Anya, felébredt!". Aztán megölelt, azt hittem, hogy eltörte pár bordámat, de szerencsére ez nem következett be ezek után berohant Chris családja. Mrs. Richardson valami keserű orvosságot nyomott a számba. Kimentek a szobából, csak Chris maradt ott.
-Hogy kerülök ide?-kérdeztem a fiútól.
-Pihenned kellene-mondta Chris kikerülve a választ.
-Chris, kérlek mondd el! Muszáj hallanom.
-Hát jó... Miután szilánkokra törted a búrát, amit nem tudom hogy csináltál. Anyád el akart menni...
-Ő már nem az anyám-szúrtam közbe, mire ő sajnálkozó pillantást vetett rám.
-Akkor Mrs. Sprouse el akart menni, ezért a nagymamám utána kiabált, hogy ne menjen el. Az az idióta szajha, pedig elkábította a Mamát-döbbenten néztem rá.
-Ez nem lehet igaz. A világ legjószívűbb emberét elkábította? Hogy van? Ugye jól?
-Igen jól van. Ezek után Mrs. Sprouse elviharzott, Apa pedig hazahoppanált veled.
-Chris,-kezdtem el sutogva a mondandómat-én nem akarok visszamenni.
-Nem is fogsz. Itt fogsz lakni nálunk.
-Ezt nem tehetem meg veletek.
-Nyugi, a szüleim szeretnek, a nővérem meg a nagymamám imád. És mellesleg volt időm megbeszélni velük mivel harminchat órát aludtál.
Előszer megdöbbentem aztán elkezdtem vihogni erre csatlakozott Chris, ezért Stella is átjött.
-Áh, szóval felébredt az álomszuszék.
-STELLA!-üvöltöttem és fel akartam ugrani hogy megöleljem, de ő egy varázslattam visszanyomott az ágyba.
-Én is nagyon szeretlek, de ágyban van a helyed-rázta meg mogyoróbarna hullámos tincseit a lány.
Stella nagyon hasonlított az öccsére csak idősebb volt és lány. 14 éves volt szóval negyedéves a Roxfortban.
-Na, mi a nevetés tárgya?
-Csak azon, hogy Katie nagyon sokat aludt. Ennyit még egy farkas sem alszik.
Ekkor belémnyilalt a felismerés és kiugrottam az ágyból és elkedtem keresni a farkasomat.
-Katie! Mit csinálsz?-kérdezte aggódva Stella.
-Hol van? Hol van Thália?-támadtam rá Chrisre.
-Nyugodj meg! A mama most ápolja kicsit megsérült, amikor megtámadta azt a nőt-az utolsó szavakat undorral ejtette ki a száján.
Megnyugodtam. Jó kezekben volt a farkasom.
-Chris, légy szíves hívd elő Pipert. Kell most nekem egy állat jelenléte!
Egy csodaszép nőstény róka ugrott ki Chris tetoválásából.
-Én is hívjam elő Leót?-kérdezte Stella.
Meg se várta a választ már is egy Tigriskölyök hancúrozott előttünk.
-Örök hála nektek!
-De beszéljünk Katie-ről! Hogy törted szét azt a búrát? És anyád miért akarta ennyire, hogy Hollóhátas legyél?
-A második kérdésre a válaszom az, hogy a hírnév náluk nagyon fontos.
-De, amikor arról beszélt, hogyha nem a Hollóhátba kerülsz akkor meg volt rettenve. Úgy tűnt mintha félne a következményektől.
-Mire akarsz kilyukadni?-kérdezte Chris.
-Míg aludtál-nézett rám Stella-elolvastam az összes híres Hollóhátasról szóló könyvet.
Elégedetten mosolyogtam,amikor elképzeltem, hogy milyen fejet vágna anyám meg apám, ha ezt meghallaná. Rögtön megváltozna a véleményük arról, hogy a mardekárba csak a hülye emberek járnak.
-És mire bukkantál?
-Még 1864-ben járt egy nő a Roxfortba, aki Hollóhátas volt és csak a kisugárzása királynői volt. Csatlósai és szolgái voltak, amikor meghalt a gyerekei uralkodtak. Senki nem tudta, hogy, miért követik. Eddig úgy tűnt, hogy eltűnt ez a csapat, de én arra gyanakszom, hogy még mindig létezik csak már titokban.
-És mi a nevük?-kérdeztem döbbenten.
-Szárnyas kígyó-válaszolta Stella.
-Szárnyas kígyó? Ez nem úgy hangzik, mint, akik utálják a Mardekárosokat.
-Pont ezért lett ez a nevünk-szólt egy ismeretlen hang Chris szájából-Nem akartuk, hogy rájöjjenek pusztán a névből. Mégis ha valaki egy kicsit használja az eszét rájön a név jelentésére...
Chris összeesett, mi meg kétségbeesetten szólongattuk. Szerencsére pár perc után felébredt. Elmondtuk neki, hogy mi történt.
-...nagyon para volt-fejeztem be a mondandómat.
De ki volt az, aki mondta? Miért csinálták ezt a szektát? És hogy tudott Chris szájából beszélni?
Ezek a kérdések kavaroktak mindenki fejében.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mardekár KirálynőjeWhere stories live. Discover now