"Sevgili öğretmenim."

7.7K 309 360
                                    

Jungkook, dolabından kitaplarını aldıktan sonra sınıfa doğru yürüdü. Arada bir etrafını kontrol ediyor ve sevgili öğretmeni Bay Kim'i arıyordu. Bay Kim'i koridorun sonunda görünce hafif ve sinsi bir sırıtış ile adımlarını öğretmenine doğru yönlendirdi.

Bay Kim, öğrencisi Jungkook'u görünce yüzüne geniş bir gülümseme yerleştirip elini omzuna koymuştu.

"Merhaba Jungkook. Bir sorun mu vardı?"

Jungkook kafasını salladı ve test kitabından herhangi bir sayfayı açtı. Soru sorup bir şey öğreneceğinden değil, öğretmenine daha fazla yaklaşmaktı amacı. Onunla daha iç içe olmaktı.

Bay Kim soruyu hafifçe gözden geçirip anlatmaya başladığında Jungkook'un odağı soru değil, kalın ve kiraz kırmızısı renginde olan Kim Taehyung'un dudaklarıydı.

Taehyung, soruyu anlatmayı bitirince göz ucuyla Jungkook'a baktı ve anlayıp anlamadığını, daha sorusu olup olmadığını sordu. Jungkook ise dozu fazla kaçırmamak adına kendine engel olup başka sorusu olmadığını söyledi ve kibar bir şekilde teşekkür etti.

Kim Taehyung öğretmenler odasına doğru seksi bir hava ile yürürken sevgili öğrencisi Jeon Jungkook onun dolgun kalçalarını izlemekle meşguldü.

..........

Ertesi gün Jungkook, kıvrak bir şekilde okulunun içine girip dolabına yönelmişti. Gireceği dersle alakalı kitaplarını alıp tekrar kıvrak adımlarla sınıfına yöneldi ve sırasına oturdu.

Kulaklıklarını takıp 'singularity' dinlemeye başladı. Bu normal bir şarkı değildi. Jungkook bunu uzun bir stalk sonucunda bulmuştu. Bu şarkı Kim Taehyung'un lise yıllarında yazdığı ve eskiden fazlasıyla kullanılan sitelerden birine attığı özel ve tahrik edici bir şarkıydı. Jungkook, bu şarkıyı her dinlediğinde sevgili öğretmeni Taehyung'un aletini kalçaları arasında düşleyip tahrik oluyordu.

Aklındaki düşüncelerle istemsizce gülümseyip kitabını açmıştı ve öğretmenini dinlemeye başladı.

............

Bugün güzel bir gündü. Çünkü bugün sinsi planını harekete geçirecekti. Jungkook, okul çıkışında Bay Kim'i öğretmenler odasına çağıracak ve bir şey söyleyeceğini söyleyecek. En iyi dostlarından olan Eunwoo ise onları herkes gittiğinde öğretmenler odasına kitleyecek ve olanlar olacaktı. Plan buydu.

Nihayet son ders geldiğinde Jungkook, dersini dinliyormuş gibi gözükse de arada sırada gözü o arzuladığı Bay Kim'e ve düşünceleri de okul çıkışında gerçekleştireceği hain plana kayıyordu.

Bunu öğretmenler odasında yapmak istemesinin temel nedenlerinden biri daha tahrik edici olmasıydı Jungkook'a göre. Ve öğretmenler odasında kamera olmamasıydı.

Zil çaldığında Jungkook, delicesine atan kalbi ile ayağa hızlıca kalkmış ve Bay Kim'in yanına doğru adımlarını yönlendirmişti.

"Bay Kim?"

Taehyung başını hafifçe Jungkook'a çevirip gülümsemişti.

"Efendim Jungkook?"

Jungkook dudaklarını ıssırıp yere baktığında Taehyung'un gözü hafifçe Jungkook'un dudaklarına kaymış ve sonra kendine gelip tekrardan Jungkook'un gözlerine bakmıştı.

"Sizinle bir şey konuşmam gerekiyor. Rica etsem benimle öğretmenler odasına gelir misiniz?"

Taehyung başını sallamış ve ardından öğrencisini takip etmişti.

Öğretmenler odasına girdiklerinde Jungkook, camdan hafifçe bakmış ve bahçede neredeyse kimsenin olmadığını görmüştü. Kapıyı da hafifçe kapatmış ve kapının ardındaki Eunwoo da kapıyı kitlemişti. Neyseki Bay Kim, Jungkook'un halini hatrını sormasından dolayı duymamıştı.

damn °taekook[one shot] MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin