V roce 1984 žila v dvoupatrovém domě stará vdova, která se nemohla pohybovat a proto byla upoutána na invalidní vozík. Od doby záhadné smrti jejího manžela byla odkázána na pomoc jejího pečovatele, který jí denně navštěvoval.Co to všechno ještě ztěžovalo bylo to, že obě patra byla propojena jen starým zchátralým schodištěm. Když se mezi nimi chtěla stará paní pohybovat, pečovatel musel její křehké tělo nést jako dítě, nahoru a dolů po schodech. Jednoho dne policie obdržela od vdovy telefonát. Stala se vražda.V té době byly policejní jednotky vzácné a vrah už z místa činu uprchl a tak byl na místo činu zaslán pouze jeden detektiv. Přišel a uviděl pečovatelovo tělo roztažené na zemi, s vytrženými hlasivkami, zanechávajíc kaluž krve v prvním patře. Na vrcholu schodiště seděla na vozíčku stará paní a stále ho potichu sledovala, patrně pořád v šoku. Okamžitě ji vyloučil ze seznamu podezřelých, z důvodu její neschopnosti se pohybovat nahoru a dolů po schodech. Když se odehrála vražda, byla uvězněna tam nahoře. Bylo to podobné smrti jejího manžela, který byl na gauči v přízemí před mnoha lety udušen.Detektiv si nasadil rukavice, udělal fotky, setřel důkazy a přikryl tělo, dokud později nepřijde koroner; taková pracovní rutina. Prohledal celé první patro, hledajíc důkazy, o které by se mohl opřít a potom se staré paní zeptal, jestli se nemůže podívat nahoru. Trvala na tom, že byla nahoře celou dobu a nikdo kromě ní tam nebyl. Bez ohledu na to, detektiv vystoupal po schodišti a dáma se pomalu a váhavě odsunula.Za schodištěm byla úzká chodbička, se třemi zavřenými dveřmi. Nakouknul za každé dveře. Prázdná ložnice, nic. Koupelna, nic. Úzkostlivě přešel k dveřím do pokoje, kde stará paní spala.Otevřel dveře a všechno vypadalo normálně. Postel, skříň a noční stolek s lampičkou. Prohlédl každou stěnu domu a zděsil se, ne v hrůze nad tím, co našel, ale nad tím, co nenašel. Málem se mu zastavilo srdce a pomalu nahmatal zbraň v pouzdře. Byl to bezvýznamný detail, který úplně přehlédl i při posledním vyšetřování manželovy smrti.Nahoře nebyl žádný telefon.Najednou uslyšel hluk. Zvedl zbraň a vyběhl z pokoje, jen aby našel u schodů prázdný vozíček.
ČTEŠ
Noční můry
HorrorCreepypasty, strašidelné příběhy, vyvolávání nebo dokonce pravdivé strašidelné příběhy? Vyber si! Hádám že jsi tu buďto kvůli tomu že se rád/ráda bojíš nebo, si sem zavítal/a úplnou náhodou. Nevím. Každopádně jsi tu správně. Budeš se tu bát do morku...