မတ္လ ၏ ႏႈတ္ဆက္ျခင္း

39 6 8
                                    

အခ်ိန္ကားလ်င္ျမန္စြာကုန္လြန္ခဲ့၏။ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးႏွင့္သိကြၽမ္းခဲ့သည္မွာ ဆယ္ႏွစ္ပင္ ျပည့္လုၿပီ။ မၾကာမီ ဘဝ၏ အခ်ိဳးအေကြ႕ဟုဆိုႏိုင္ေသာ တကၠသိုလ္ဝင္တန္း စာေမးပြဲ ႀကီးကို ေျဖဆိုၾကရေတာ့မည္။ ေက်ာင္းသားမ်ားအားလံုးတို႔ သည္ စာမ်ားျဖင့္လံုးပန္းေနၾကရ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ဤႏွစ္သည္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး အတူ႐ွိေနရန္ ေသခ်ာသည့္ ေနာက္ဆံုး အခ်ိန္ျဖစ္ေၾကာင္းကို ေမ့ေနၾကသည္ေလာ။..သို႔မဟုတ္ တမင္ပင္ ေမ့ေဖ်ာက္ထား ျခင္းေလာ။..

မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ အခ်ိန္ဟူသည္ကား ရပ္တန္႔ထား၍မရ ေ႐ွ႕သို႔ဆက္သြားျမဲပင္ျဖစ္သည္။ စာေမးပြဲႀကီးၿပီးလ်ွင္မူ ေတြးစရာမ်ား၊ ေဆြးစရာမ်ားကား ဖံုးဖိ မရႏိုင္ေအာင္ေပၚလာေတာ့မည္။ ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ စာအံသံ၊ စကားသံ၊ ရယ္ေမာသံ မ်ားေက်ာင္းဝန္းအတြင္း၌ ပ်ံ႕လြင့္ႏိုင္ေတာ့မည္မဟုတ္။ေက်ာင္းတက္ေခါင္းေလာင္း ထိုးသံကိုလည္း ၾကားႏိုင္ေတာ့မည္ မဟုတ္။ တစ္ခ်ိန္က မိမိတို႔၏ ေျခရာမ်ား ထပ္ခဲ့ေသာေက်ာင္းလမ္းမႀကီးေပၚသို႔ ေနာက္တစ္ခ်ိန္ ေျခခ်ႏိုင္ရန္ အတန္ပင္ႀကိဳးစားရေတာ့မည္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး အတူ႐ွိခဲ့သည့္ အခ်ိန္မ်ားကို လြမ္းေမာေနၾက ရေတာ့မည္။ အေကာင္းအဆိုး အျဖစ္အပ်က္မ်ား အားလံုးတို႔သည္ ျပန္မရႏိုင္ေသာ တမ္းတဖြယ္ရာ၊ လြမ္းေမာဖြယ္ရာ အမွတ္တရမ်ားအျဖစ္သာက်န္႐ွိေတာ့မည္။ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ေဝးကြာသြားရေတာ့မည္။..

သည္အေၾကာင္းမ်ား ကိုေတြးမိလ်ွင္ ငွက္ကေလးေတြ ကို သတိရမိသည္။ အေတာင္အလက္တို႔ မစံုခင္ ေလဟုန္ကိုစီးရင္း ေကာင္းကင္အျမင့္ မွာပ်ံသန္းရန္ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း အပ်ံသင္ခဲ့ၾကသည္။
အေတာင္အလက္စံုလင္၊အပ်ံ ကြၽမ္းက်င္တဲ့ တစ္ေန႔ မွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ကိုယ္စီ အလို႐ွိရာကို ပ်ံသန္းသြားၾကေတာ့မည္။

တစ္ခ်ိဳ႕က ေလစုန္၊တစ္ခ်ိဳ႕ကေလဆန္ကိုတက္..နိမ့္တစ္ခ်ည္၊ ျမင့္တစ္လွည့္ျဖင့္ပ်ံသန္းၾကရမည္။ေလမုန္တိုင္းေတြႏွင့္ ပင္လယ္ျပင္ ကိုလည္း ျဖတ္ရမည္။ ေလႏုေအးမ်ား ႏွင့္ ပန္းခင္းႀကီး အေပၚမွ လည္း စီးေျမာသြားရမည္။
ဆိုင္ရာ ပန္းတိုင္ေတြေရာက္လို႔ အေတာင္ေညာင္းတဲ့ တစ္ေန႔ၾကလ်ွင္ေတာ့ အကိုင္းအခက္တစ္ခုေပၚ၌ ဆင္းသက္ခိုနားၾကလိမ့္မည္။ ထိုအခ်ိန္ေရာက္လို႔ သူငယ္ခ်င္းငွက္ကေလးမ်ား ျပန္ဆံုေတြ႕ျဖစ္ခဲ့ ၾကလ်ွင္..တစ္ခ်ိန္က အေၾကာင္းေတြကို သတိတရ၊ မွတ္မိေနလိမ့္ဦးမည္ ဟုေမ်ွာ္လင့္မိေပသည္။..

~~~~~~~~~~~

သူငယ္ခ်င္းမ်ား အာလံုးကိုတမ္းတ လ်က္...

~~~~~~~~~~~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Little Treasures of MineWhere stories live. Discover now