01

306 17 6
                                    

Elisa,dolaptan su almak için incecik ellerini dolaba doğru uzatırken bir el onu durdurdu. Arkasına döndüğünde kimseyi göremedi. Bu Elisa'yı endişelendirmişti. Mutfaktan çıkıp uzun koridora doğru ilerledi. Bu koridordan yıllardır geçmiyordu,uzun koridorda bir sürü örümcek ağı vardı. Resmen burası çürümüştü. Koridorun sonlarına doğru önce bir vazonun kırılma sesi geldi sonra da zil sesi. Elisa koridorun sonuna gitmemeye karar verip yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledi,korkuyordu. Evde biri vardı ve hiçbir şey yapmıyordu. Elisa titreyen ince elleriyle kapıya uzandı. Kapıyı açtığında bale eğitmeninin kızı olan Lara'yı gördü. Az da olsa rahatlamıştı. Lara,Elisa'nın yüzündeki korkuyu görünce sormadan duramadı.

"Ne oldu?"

Elisa sessiz olmasını gerektiren bir işaret yaptı.

"Sanırım evde biri var."

Lara korkuyla çığlık attı. Ardından kapı açılma ve cam kırılma sesi geldi. Elisa hızlı adımlarla yukarıya çıktı. Gökalp'in odasının kapısı açıktı. Elisa hızlı adımlarla içeriye girdi. Dua ediyordu,küçük kardeşine bir şey olamamasını diliyordu. Cidden çok korkmuş olmalıydı. Odaya girdiğinde kardeşini elleriyle kulaklarını kapatmış masanın altında çömelmiş bir pozisyonda gördü.

"Gökalp!"

Kardeşi titriyor ve ağlıyordu. Elisa kardeşini kucağına aldı ve teselli etmeye başladı.

"Tamam bir şey yok,geçti. Geçti."

Küçük kardeşi Elisa'ya sımsıkı sarılmıştı. Gözyaşları Elisa'nın boynunda göl oluşturmuştu resmen.

"Şimdi bana söyle,sana bir şey yaptı mı? Nasıl biriydi?"

Gökalp kafasını ablasının boynundan kaldırdı.

"Sadece..."

Gözyaşlarını temizledi ve devam etti.

"Sadece susmam gerektiğini söyledi."

Elisa'nın içi rahatladı.

"Lara,yan odadan su getirebilir misin rica etsem?"

Lara yan odaya doğru ilerledi.

Elisa kardeşinin saçlarını okşadı.

"Nasıl biriydi?"

"Yüzünü gizlemişti ama gözlerini görebiliyordum,masmaviydi."

"Tamam geçti. Bugünü unutalım olur mu?"

Kardeşi minik kafasını aşağı ve yukarıya doğru salladı.

"Hadi yat,uyku vaktin geldi."

"Abla?" dedi çocuksu sesiyle.

"Sütümü içmedim."

Elisa gülümsedi.

"Getiriyorum."

Elisa kapıdan çıkacakken Lara içeriye girdi.

"Süt getireceğim Gökalp'e burada bekleyebilir misin?"

Lara,Gökalp'i çok seviyordu ve onunla vakit geçirmeyi. O yüzden düşünmeden "Tabiki" dedi.

Elisa mutfağa indi ve buzdolabından sütü çıkardı. Gökalp'in spidermanlı bardağını raftan alıp sütü doldurdu. Sonra sütü iyice ısıttıktan sonra içine bal attı. Elisa bardağı alıp yukarıya çıktığında Lara'nın Gökalp'i gıdıkladığını gördü.

"Bu kadar eğlence yeter. Hadi Gökalp sütünü içip uyuyorsun,tamam mı?"

Minik çocuk kafasını sallayıp Elisa'nın elindeki sütü alıp içmeye başladı.

EFSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin