Untitled Part 1

5 1 0
                                    


no pai vedeti voi... fuse odata ca niciodata o tipa. si tipa aia vorbise cu un tip. BUM dima castravecior apare pe jos din statia de autobuz si se duce catre castravecioresti sa se intalneasca cu nucan perete.

in carturesti, glumesc ei cat glumesc dar e cam multa lume acolo asa ca se hotarasc sa isi ia ceva de baut din auchan si sa piarda vremea pe acoperis. nucan ciordeste doua sticle de alexander de 0.25l in timp ce dima distrage atentia celor din magazin. cei doi se regasesc pe acoperis, iau cate un loc la masa, desfac si termina sticlele, cand... deodata...

Deodata dima se ridica de pe scaun( nu fara greutate, pentru ca orice obiect are masa, iar el se cam tinea de masa lui ) si ii sopteste ( adica striga pentru ca nu prea era stapan pe sine ) nucanei sa il urmeze. cei doi se furiseaza, incercand sa nu faca zgomot pe aleea pietruita. dima se clatina, dar nucan stie pe unde sa o ia ca sa evite camerele de luat vederi. nucan il ghideaza ( cu greu ) pe dima catre usile destinate angajatilor. acestia coboara intr-un labirint de coridoare albe, septice. lumina tremura si se indoaie, mulandu-se pe umbrele ce ii urmaresc. o cotitura, trei, cinci ii fac sa isi piarda calea in labirint. dima se incordeaza precum rigor mortis, nucan isi opreste un suspin la privelistea ce le taie calea.

cel mai dureros tip de frica le inaspreste amandurora expresiile. frica de privarea de libertatea. pentru ca singura libertate pe care o mai aveau era sa isi tarasca carcasele de carne inapoi de unde au venit. dadusera peste un coridor infundat. nu mai aveau unde sa fuga. erau literalmente cu spatele la perete. 

batalionul de executie nu intarzie sa apara. dar se pare ca judecatorii au dat ordine diferite astazi. gloantele intarzie sa zboare, insa paturile de pistol le taie conexiunea cu lumea amandurora.

catva timp mai tarziu ( nu stiu ceasu numa pana la ora doi asa ca sugi pula numara tu mai departe).....

se trezesc unul cu fata la altul.

amandoi insangerati.

ea din alte cauze decat pistoalele paznicilor.

pisici mai mult sau mai putin moarte raspandeau mirosul principal al camerei.

gresia rece si odoarea putreda se combina cu vaporii de alcool.

ceva difuzoare in coltul camerei incep sa scoata sunete cu bocete de copil. 

cred ca am uitat ce voiam sa zic

a ba nu

asa deci

apare un tip cu alura de boschetar caruia i-a ars boschetele preferat. tipu respectiv arunca doua plicuri pe jos, atat cat sa poata ajunge nucan la al ei si dima la al lui. 

PLICUL NUCANEI

trebuie fie sa il bati pe miss boschetar 2019, fie sa inghiti un cap de pisica moarta. altfel te electrocutez si il fut in cur cu un cactus pe dima.


PLICUL LUI DIMA

ba.. bafta! ce rahat sa-ti zic... soarta testicoaielor tale sta in ghearele colegei tale de beci.


Nucan se ridica, se dezbraca, isi baga camasa in buda, trage apa, scoate camasa si ii sare in spate domnisoarei miss boschetar 2019. il stranguleaza cu camasa uda ( e aproape imposibil sa o rupi daca e uda xD ). Dima se holbeaza si rade pentru ca nu stie sa citeste. 

se deschide o usa. un alt plic este aruncat ( tura asta numa unu ca ce rost sa ii scrii unui tip care nu stie citi ). nucan citeste:

Ferastrau circular - rezervorul de la buda

Umbrela - dulapiorul de deasupra usii

Saua - rucsacul plin de sange din cada

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Messed up tripsWhere stories live. Discover now