Kaplan

11 0 0
                                    

Merhaba.Benim adım Mike.Küçük bir kasabada yaşıyorum.Sabah erken kalkar ormana gider avlanırım.İyi nişan alırım.Karşıma çıkan hayvanların şansı yoktur.Ama Hayvanları da severim.

Sabah alarmın sesiyle uyandım"Tik tak! tik tak! tik tak!" Sesi gerçekten can sıkıcıydı.Hemen alarmı kapadım altıma komando pantolonumu giyip üstüme koyu yeşil bir tişört ve siyah botlarımı giydim.Tüfek, mermi,Dürbün ve su matarası da alıp evden çıktım.Ormanın yolunu tuttum.Evim ormana yakındı.Orman a gitmiştim bile.Hava ne kadar güzeldi.Hafif bir rüzgar ve o güllerin kokusu.Orman çok güzeldi.Ve evet çalıların arkasında bir kıpırdama vardı.Büyük bir hayvana benziyordu.Ve olamazzz!!!!  Kurt Bu ormanda bir kurt görmemiştim.Neyse onu hemen öldürürdüm:

-Gel bakalım kurt gel.İşte karşında ecelin duruyor..!!!!

Kurt bana daha fazla yaklaştı. kılımı bile kıpırdatmadım.Ama birden etrafımı kurt sürüsü sarınca panikledim.Kendime fazla güvenmiştim.Şimdi ne yapacaktım.Bağırsam kimse duymazdı saat daha çok erkendi ve ayrıca bağırsam hepsi üzerime atılırlar beni rahatça öldürürlerdi.Bu bana ders olmuştu.Bir daha erken ava çıkmıyacaktım.Belkide ava son çıkışımdı.Kurtlar daha fazla yaklaşınca ürperdim.Gözlerimi kapattım.Birden bir kükreme sesi yükseldi.Bir an daha da korktum.Burda aslanda mı vardı?Gözlerimi araladım ve Bir aslan yerine Bir kaplan gördüm.O kadar büyüktü ki tüm kurtlar kaçmıştı.Bana o kadar derin derin baktı ki bir adım daha atsa beni kolaylıkla parçalardı.Korku dolu gözlerle ona baktım.Beni öldürürdü karşımda bir kaplan vardı nasıl olsa.Birden yüzüme kükreyince Parmağım kadar uzunluktaki dişlerini gòrebilmiştim.Kükremesini kesince bir hamlede ortadan yok oldu.Görünüşe göre baya hızlıydı.Tüfeğimi alıp hemen koşmaya başladım.Bir an önce eve gidip yaşadıklarımın şokunu atmalıydım.Koştum koştum ve sonunda eve geldim.Kapıları kilitledim.Duşa girdim.Çıktım ve üzerimi giyindim oturma odamdan ses gelince ürperdim.Kapıları kilitlemiştim.Kim gelmişti evime.Hırsız mi girdi acaba.Hemen Oturma Odasına girdim ve gördüğüm manzara karşısından korkmaya başladım.Tamam işte işim bitmişti.......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Can DostumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin