السلام عليكم و رحمة الله و بركاته..
زي ما قلت إن كل يوم إثنين هجاوب على الأسئلة؛ طبعاً للأسف مفيش حد سأل غير شخصين، بس مفيش مشكلة😊😀😁.
خلينا نبدأ:
@leaagha سألت:
•إيه إسم الرواية الجديدة؟
شوفي هو بعد رواية فتاة القمر الأحمر، في ثلاثة روايات عاوزة أكتبهم، الثلاثة حددت نهايتهم و حددت موضوع القصة فيهم، بس في اتنين لسه مش ركزت على النقاط الأساسية إلي هتحصل، أما الرواية الثلاثة فأنا حددت النقاط الرئيسية فيها ، بس لسه مش كتبت حوارات، و لا أي حاجه على الورق، إلى الأن، و بالنسبة للأسماء فمش هقدر أقولك للأسف دلوقتي، و لكن أوعدك لمّا أخلص كل واحدة فيهم هتكوني أول شخص هقولك على اسمها.
(أنا عايزة أوضح حاجه، السبب إلي يخليني مش أقول أسماء الروايات هو الحذر، مش قصدي إني مش بثق في حد، لا بس يمكن حد يمر بالصدفة، و يدخل على الكتاب ده، و يشوف العناوين، فتعجبه، فيأخذها عناوين لروايته، و ينسبها ليه، و في وحده من الروايات تعبت عشان أجيب ليها عنوان حلو، و أنا صراحةً ينصح أي ح هيكتب رواية، مش يقول لأي حد غير إلي بيثق فيه، عن عنوان الروايات بتاعته، و هو لسه مش كتبها، أما تكون كتبتها، خلاص، تقدر تقول لو عاوز، عشان مفيش حد يأخذ العنوان منك، و لما تيجي تشتكي، يقولك هو أنت كتبت حاجه، عشان تقول إن العنوان ده بتاع روايتك)
•ايه هو عمرك؟
للأسف مش هقدر أقولك عن عمري، لأن ده يعتبر من الأسئلة الشخصية.
**************************
@hana7464121 سألت:
•باقي كام و تخلص الرواية؟
و اللهي أنا عن نفسي مش عارفه، لأنها طويلة فعلا بس أنا بحاول أخلصها قبل شهر 10 أو 9 ميلادي.
***************
كده إحنا خلصنا، أتمنى تبقوا تكتبوا أسئلتكم بس مش تكون شخصية،أو عن نهاية أي رواية، أو اسم رواية، يعني تقدروا تسألوا عن هواية، حاجه مفضلة، مواقف، وكده...
عموماً مش مشكلة مش تبقوا تنسوا تكتبوا عن أسئلتكم....
و أتمنى ليكم يوم سعيد🏵🌻🌸❤
و عذراً على أي خطأ إملائي، لأن كله بسبب الكيبورد😭😭، بيخلي شكلي وحش للأسف🔪🔫💣
مع السلامة🙌👋👋
أنت تقرأ
أخبار و دردشة
No Ficciónهذه ليست قصة بل شيءٌ أشبه بمدونة؛ و هنا ستحصل/ين على كل الأخبار و المعلومات، المتعلقة بروايتي الحالية، و الروايات القادمة إن شاء الله؛ و سيتضمن في هذه المدونة: 1- معلومات مبسطة عن روايتي أو أي رواية قادمة، و شخصياتها أيضا. 2-أخبار عن موعد صدور أي رو...