POYRAZ
Yine çok içtim. O anı aklımdan silmek için her gün içsem de bir şey fark etmiyor. Annemin ölmeden önceki çığlıkları kafamda dönüp duruyor. O adamı ASLA affetmiyeceğim. Bana ve anneme yaptıklarını ASLA unutmayacağım. Ondan intikamımı almadan ASLA ölmeyeceğim. ASLA....
DEFNE
"Annee yanıma oturur musun ?" . Dudağını büzüp bana baktığında " Lütfennn "dedim. Annemin benim masum suratıma dayanamayacağına emindim. Babam arabayı durdurdu ve annem yanıma oturduğunda sürmeye devam etti. Her yer karanlıktı ve anneme sıkıca sarıldım. Sankı bir daha hiç sarılamayacakmış gibi. Karşıdan gelen ışıkla annemin üzerime kapandığını hissettim. Sonraa.... "Defne Defne hadi teyzecim okula geç kalıyorsun."sesiyle uyandım. Yine o kabus Her gün o kabusu görmekten nefret ediyorum,ama Nebiha Sultan sayesinde artık daha az ağlıyorum. Haa bu arada Nebiha Sultan demişken; kendisi benim teyzem olur. Annem ve babam öldüğünde beni yanına aldı. Aramızdaki yaş farkının azlığı onun beni daha çok anlamasına sebep oluyor. Bu yüzden benimle ilgili bilmediği bir şey yok , gerçi bilincek pek bir şeyde yok ama neyse. Vee ben Defne SOYKAN , lisenin son yılının ilk gününe geç kalmak istemediğim için bir an önce kalkıp giyinsem iyi olur. "Tamam tamam, kalktım Sultanım " deyip elbise dolabına doğru yol aldım. Altıma siyah jeanımı giyip, üzerimee yeni aldığım siyah bluzumu geçirdim. Sonrada saçımı düzlestirip aceleyle patenlerimi elime aldığımda Nebiha Sultanın yanaklardından öpüp dışarıya attım kendimi. Nebiha Sultanın arkamdan bağrışını aldırış etmeden okula doğru yol aldım. Nasıl olsa gönlünü alırım akşama. Okula geldiğimde ilk Rüyayı gördüm. Sanki kırk yıldır görüşmüyomuşuz gibi birbirimize sarıldık. Halbuki daha dün görüşmüştük. Ama Rüyanın en çok bu huyunu seviyorum sanırım. "Ayy seni çok özlemişim yaa." Bak başladık yine. "Hoppalaa! Daha dün görüşmedik mi ya?" . Rüya bu , başladı mı susturamazsın. "Neyse bitanem sen onu bunu bırak ta, karşıdan gelenlere bak." Rüyanın deyişiyle arkamı döndüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Odunum
ChickLitDefne kendi halinde , sıradan bir kızdır. Ancak anne ve babasının 8 yaşında geçirdiği trafik kazasından beri her gece aynı kabusu görmektedir. O günden beri teyzesiyle birlikte yaşamaktadır... Poyraz ise 7 yaşındayken babasının annesini YANLIŞLIKLA...