Biliyorum Bpde üye ayrımcılığı hakkında bölüm yayınlamıştım.Hatta şu sıralar bayağı Bp atıyorum.Çünki twitterda fazla cahil insanlarla karşılaşıyorum ve içimi buraya döküyorum.Ama bundan sonra uzun bir süre Bp atmamayı düşünüyorum(İnş öyle olur)
~~~~~~
Bazı kaynaklarda grubun yüzü Jisoo olarak geçiyor.Ama bence Jisoo kesinlikle grubun yüzü fln değil.(Grubun yüzü çekimlerde fln öne çıkan üye yani visual ile alakası yok).Hatta bence bazıları bunu visual ile karıştırdıkları için Jisoo'nun pozisyonu olarak gözüküyor.Grubun yüzü belli.Jennie ya da Lisa.Zaten bireysel olarak en az dergi çekimlerine katılan üye Jisoo ve Rosè.Hatta Rosènin bireysel dergi çekimi olmadı sanırım.En çok Lisa ve Jennie.Ama varyete şovlarında durum değişiyor.Bireysel olarak sayarsak en çok Lisa en az Jennie katıldı.Hatta Jennie bir tek Running Man'e katıldı.
Gelelim Mv ve part dağılımına.Yg gerçekten strateji ile yürüyor ve bence bu stratejisi işe yarıyor.Bp ilk çıkış yaptığında Lisa çok part almamışdı.Ama sonra Lisa en popi Bp üyesi olduğunde herşey değişti.Pwf ve AIIYL'de en çok part Lisaya aitti.Ve en çok o öndeydi.Ve gitdikçe popüleritesi artdı ve şuanda instada en çok takip edilen kpop idolü.Ama 4D ve Ktlda ise Rosè daha çok öne çıkarılıyor.En çok part alan o ve eskiye göre daha çok parlıyor.Bunun sebebi kesinlikle yakında solo çıkış yapacak olması.Zaten Rosè 4Dden sonra bayağı popülerite kazandı.Yine stratejisi işe yaradı.Bence daha sonra Jisooya uygulayacak bunu.Çünki artık kdramalarda (11 saniye bile olsa) oynayama başladı.Ve bu bir başlangıç.Eminim solosundan sonra daha da çok parlayacak.Özellikle de Korede.Bence Yg de bunu yapmaya çalışıyor.Şimdi diyeceksiniz ki bunun center ile ne ilgisi var.Ben direkt söyleyeyim.Center üye Jennie bence.Evet, en çok part hep o olmuyor ama en çok part alan üyelerden, Mvlerde en çok gözüken üyelerden.Center Jisoo ve Rosè drğil büyük ihtimalle.Geriye Lisa kalıyor.Lisa globalde bayağı popüler.Ama Yg ye bakılırsa center üye Jennie.Doğru Yg center üye hakkında resmi açıklama yapmadı.Ama hiçbir şirket çıkıp da merkez üyemiz bu demedi.Yani bu Mv ve part dağılımı zamanı belli oluyor.Kısacası bunun en popüler üye olmakla alakası yok.