Dominik
Vzbudil sem se v bílém pokoji, vedle mě spousta přístrojů a kapačky "kde to kurva sem?" "Dopici Dominiku! Konečně si se vzbudil" Vykřikl Jakub kterej tu očividně už nějakou dobu byl. "To je nemocnice?" Zeptal jsem se jakuba "jo,naboural si" řekl trochu smutně "kde je Karolína a dítě?!" Okamžitě sem dostal strach "no...Karolína je v kómatu a dítě je už v pořádku" trochu sem si oddychl ale furt jsem měl strach o Karolinku "můžu k ní?"zeptal jsem se s doufáním že to odkýve "Dominiku,teď si se probral,ne" řekl a já se zamračil "Jakube,kurva je to moje holka,jdu za ní" zvednul jsem se,lehce se mi zamotala hlava "Domin-" "jdu za ní" přerušil sem Jakuba a višel z pokoje."Dobrý den,řeknete mi prosím kde je pokoj Karolíny Soukupové?" Promluvil jsem na sestřičku v modrých šatech a drdolem na hlavě "ano,jistě,pokoj 27" lehce se usmála "děkuji" také jsem se usmál "nemáte za co" hned jak to dořekla jsem odesel na Káji pokoj.
Otevřel jsem dveře a uviděl mou dívku ležet v posteli,měla modřinu na oku,obvázanou hlavu,sádru na noze,natržený ret a obočí. Samozřejmě to nebylo vše,měla okolo sebe taky hromadu prostojů,hadičky v nose.
Ukápla mi slza,ale i přes to byla nádherná,moje milovaná princezna,2 milované princezny.
Sedl jsme si vedle ní na židli a chytl jí za ruku "lásko,prosím,vzbuť se ,potřebuji tě, i Markétka" zašeptal jsem a políbil ji na ruku...