Μπορεί να μην έχω χρόνο γενικά, μα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για εσάς, για αυτό, και ξεκινάω μία νέα ιστορία, "Τη λέξη που δεν σου έμαθα"
Δεν θέλω να μπω στις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες και να σας πω πως η ιδέα μου ήρθε από την έκθεση στο φροντιστήριο, οπότε...θα προχωρήσω στον πρόλογο.
Καλή απόλαυση 😘
Y/n- Δεν θέλω! αφήστε με εδώ! Δεν θέλω να πάω Κορέα!!!! Είπα κλαίγοντας
...
Y/n- Δεν θέλω να ξέρω κανέναν σας! Κανέναν! Φώναξα κλείνοντας με τα χέρια μου, τα αφτιά μου.
...
Y/n- Τί θες πάλι ρε Eunwoo; Πήγαινε μάθε λογαρίθμους και έλα μίλα μου μετά
...
Y/n- Jungkook... Γιατί μου κάνεις τη ζωή δύσκολη; Με πληγώνεις...
Jk- Εσύ με πληγώνεις χειρότερα, όταν δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ...
...
Ν- Αν αυτό ποτέ γίνει, μπορείς... Να έρθεις να μείνεις μαζί μου...
...
Υ- Άσε με να ακούσω λίγο ακόμη τη φωνή σου... Ψιθύρισε αδύναμα
...
Τ- Δεν ξέρεις τι μου κάνεις γαμώτο! Δεν μπορώ πάντα να μένω στην αφάνεια, δεν μπορώ πάντα να έρχομαι τελευταίος στη καρδιά σου! Φώναξε εγκλωβίζοντάς με στον τοίχο, και σφίγγοντας τον καρπό μου δυνατά.
Y/n- Taehyung δεν ξέρεις πόσο εύκολα θα ήταν τα πράγματα για εμένα αν γινόταν αυτό! Του φώναξα κλαίγοντας
Υ/n- Γιατί νόμιζες πως ίσως ήθελα να γυρίσω σε αυτή τη χώρα πού δεν έχει μέλλον;! Καυτά δάκρυα κυλούσαν στο πρόσωπό μου.
...
J- Δεν μπορώ να καταλάβω το θέμα σου με τον κύριο Jeon, και δεν ξέρω πως να σε βοηθήσω...
Υ/n- Κύριε Kim... Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πια... Δεν ξέρω τι θέλω, δεν ξέρω ποιόν θέλω... Δεν ξέρω καν αν μου αρέσει εδώ που είμαι...
J- Τότε, άστα όλα πίσω σου, και έλα μαζί μου, πίσω στην Ελλάδα... Είπε τείνοντας το χέρι του προς τη μεριά μου.
J- Ίσως το να με ακολουθήσεις, θα δώσει λύση, σε όλα τα προβλήματά σου...
...
Η- Η λογοτεχνία είναι το νέκταρ της ψυχής, και η αγάπη είναι η αμβροσία. Χωρίς το νέκταρ δεν υπάρχει αμβροσία, και χωρίς την αμβροσία, δεν θα υπάρξει ψυχή... Ξέρεις το μύθο της Ψυχής που αγάπησε τον Έρωτα;
...
Jm- Ελπίζω, την επόμενη φορά, τα μάτια σου κοιτούν εμένα, και όχι κάποιο βιβλίο, είσαι πολύ όμορφη για να κρύβεσαι πίσω απ'αυτά, είπε με ένα τόνο σαγηνευτικό, βαρύ, κάνοντάς με, αμέσως να συμφωνήσω...
Εφτά άνδρες με μεγάλη επιρροή πάνω στη Υ/n, και μια Υ/n μπερδεμένη, με τα αισθήματά της μια χρονιά που δεν έπρεπε, τη χρονιά των πανελληνίων...
Δεν είναι πια στην Ελλάδα... Όμως θέλει να δώσει. Η έλξη της σε εκείνη την χώρα περίεργη, και ακόμη πιο περίεργη η μη παραδοχή της ,πως η Νότια Κορέα δεν είναι τελικά το κολαστήριο που νόμιζε πως ήταν.
Θα φέρει η Υ/n εις πέρας τον στόχο της; Θα καταφέρει τελικά να αποκτήσει αυτό που ονειρευόταν;
Ή μήπως, αυτοί οι εφτά άνθρωποι που η μοίρα της έστειλε, θα αποδειχθούν τα μεγαλύτερα εμπόδιά της;
×××××××××××××××××××××××××××××××××××
Αυτά αγάπες μου, τα λέμε στο πρώτο κεφάλαιο, αλλά και στο άλλο βιβλίο που γράφω αυτόν τον καιρό, το "The bracelet"...
Stay tuned και μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ 😘😘
YOU ARE READING
Η Λέξη Που Δεν Σου Έμαθα
FanfictionΠοια μπορεί να είμαι η λέξη που αγνοεί η Y/n, ενώ αυτή συνεχώς την περιτριγυρίζει; Θα μπορέσει ο κολλητός της ο Taehyung, να της μάθει αυτή τη λέξη, παρότι βρίσκεται στην Ελλάδα; Ή μήπως θα είναι κάποιος άλλος από τους έξι καθηγητές της στο καινούργ...