xviii (UTOLSÓ)

2.8K 269 90
                                    

d.e 7:58

lee minho

jisung már ott várt rám, mikor még csak megközelítettem a kávézót.

"hey" köszöntem neki és megöleltem. ő lefagyott eleinte, de visszaölelt.

"szóval miért akartál találkozni?" kérdeztem, majd kibújtam az ölelésből, és kezeimet a farmerem zsebeibe bújtattam.

"uhm egy kis madárka elmondott nekem egy titkot" mondta félénken, kerülve mindenféle szemkontaktust. azonnal rájöttem hogy miről van szó.

"kurva changbin. megyek és megverem azt a-" inkább félbehagytam, felnéztem az égre hogy kicsit lenyugodjak.

"nem ő volt, de nem is ez a része a lényeg. azt hiszem jó dolog hogy tetszel nekem" jisung megszakított, azzal hogy mosolyogva a cipőjét nézte. be kell ismerni, nagyon aranyos amikor zavarban van. mondjuk amúgy is mindig aranyos.

"mire gondolsz?" kérdeztem, összeráncolt szemöldökkel.

"minho te tényleg reménytelen vagy" megrázta a fejét, és elengedett egy kis kuncogást.

"egyáltalán nem értem mi történik"

"szeretnél elmenni velem egy randira valamikor? a valamikorral arra gondoltam hogy mondjuk most." jisung mosolyog, remélem komolyan gondolja amit mondott.

"uhm ja, mármint, igazán örülnék neki" dadogtam, de a végére elvigyorodtam.

"azt mondta hogy igen!" egy hang kiáltott ki a bokrok mögül.

egy másik hang, ami erősen hasonlított seungminéhoz, felordított "KUSSOLJ MÁR EL, WOOJIN"

Vége

snapchat minsung ─ fordítás ─ Where stories live. Discover now