1.kapitola

30 4 1
                                    

,,Vstávej!!! , Přijdeme pozdě!!! "
Křičí Mia snad přes celou budovu takže jestli někdo zaspal a pořád spí tak mu Mia udělala budíček 😂❤️
,,Aaaaahh"
Kate spadla z postele
,, vždyť je pouze půl 8- POČKAT PŮL OSMÉ!!??! PROČ SI MĚ NEPROBUDILA DŘÍVE!!!?"
,,Tak jako sorry ale fénovala jsem si vlasy..."
Kate vstala, honem vytáhla ze skříně nějaké volné triko a kraťasy a oblékla si je.. před Miou ale to jí teď nezajímalo mohla přijít pozdě 1. Den školy..
potom šla do koupelny tam se nějako rozčesala šla za Miou vzala si tašku a honem zavázala boty a ještě vzala Muffin na cestu protože milovala jídlo a chtěla snídani ...
Mia si vzala tašku též ale už byla obutá.
Běhali o sto šest a Katečin Muffin skončil minimálně z poloviny na zemi.. ale potom si všimly na velkých hodinách školy že je 7:00...
Kate se samozřejmě naštvala protože přišla o skoro celý Muffin ale Miu to moc nezajímalo vzala ji za ruku a táhla zpátky do pokoje.
Před dveřmi se zarazila a pouze řekla...
,, Klíče.."
Kate věděla co to znamená protože přesně tahle situace se jim stala i minulí rok .
,, Asi jsme v tom spěchu nestihli vzít klíče..."
,,Hm" povzdechla si Kate.. ,, JÁ CHCU SVŮJ MUFFIN!!!!!"😂 zarvala Kate a Mia se mohla smíchy potrhnout...
,,To bude dobré" utěšovala ji Mia... Takže šly před budovu školy a sedly si na studené schody... ,,Tak alespoň nepřijdeme pozdě".. řekly obě dvě na ráz..

Tak co? Doufám že se vám 1. Kapitola líbí ♥️♥️😍 a uvidíme se příště bye bye👋

Kamarádky Nebo Přítelkyně?Kde žijí příběhy. Začni objevovat