Takma Adları : Brain, Honey, Mrs. Puff, Heroine, Ahn Hyung , Ahn Burp
Bildiği diller : Korece, Çince, İngilizce
Instagram : ahnhani_92
Çalabildiği müzik aletleri : Klarnet, Gitar
Çin Burcu: Maymun
En Sevdiği Renk: turkuaz
En Sevdiği Yemek: Her şey ( :D)
Sevdiği Sporlar : Triatlon, Yüzme
Hani, annesine EXID 3. yıl dönümünden önce başarısız olursa yurt dışında çalışmaya gideceğine söz verdi
Diğer üyelerle duş almayan tek üye, çünkü çok utangaç
En çok aranan vücuda ve yüze sahip olduğu söylenir. ( çünkü öyle :D )
Hani, EXID üyesi olan Junghwa kadar düzgün olmasa da (ki bence gayet de düzgün ve mükemmel bir vücudu var), atletik bir vücut tipine sahip olarak yine de harika oranlara sahip. Buna rağmen, Hani bir keresinde çok fazla sağlıksız yemek yediğini, çok kısa bir süre içinde 9 kg'ın (20 lb) üzerinde kazandığını belirtti. Çok şişman olduğu konusunda endişelenmeye başladı ve kilo vermek için aşırı diyetlere başladı.
JTBC'nin Ekim 2015'te Please Take Care of My Refrigerator show'unda herkese kendi başına üç porsiyon et yiyebileceğini söyledi (burada aslında et yiyebileceğini söyleyerek herkesi dehşete düşürdü yazıyordu çok saçma olduğu için değiştirdim ) Hani şovda, diyet yaparken, sadece akşam yemeği için çubuk kraker yediğini açıkladı. ( :c )
Bu arada, SBS'den Choi Hwa Jung'un Güç Süresi'nde, Hani , EXID'in geri dönüşünden ( Hot Pink ) hemen önce sıkı bir diyete başladı . Şarkıcı, albümün yayınlanması için hazırlanırken, her gün biraz porsiyon yemek yiyerek yaklaşık 9 kg kilo verdiğini söyledi. Bundan sonra, yüzü bozulmuş görünüyordu, bu yüzden cildi kötü bir şekilde hasar görmüş olduğundan 2-3 kilo daha aldı. Neyse ki, Hani o zamandan beri sağlıklı beslenerek kilosunu geri kazandı ve şimdi her zamankinden daha iyi görünüyor!
HANİ'NİN EFSANEVİ FANCAM'İ
Up & Down şarkısı 2013 yılının Şubat ayında yayınlandı ve başlangıçta kötü grafikler çizdi ve üst sıralara çıkamadı. Diğer bir deyişle, şarkıyı yapan Hani'nin hayranlarının kaydettiği bir videonun ardından Kore sosyal ağ sitelerinde viral hale gelen şarkı, Ekim ayının başlarında yavaş yavaş popüler hale gelinceye kadar. Bu ani başarı nedeniyle EXID, kariyerini başarılı bir kız grubu olarak tanıtmak ve sürdürmek için çeşitli müzik programlarına geri döndü.
Fancam'da Hani, videoyu kaydeden hayranı tanıdığı görüldü. Kameraya baktı, el salladı ve minnettarlığını iletti. Video boyunca, Hani tekrar tekrar kameraya bakıyor ve gülümsüyor görülebilir. İdol, fancamın görüşlerini ilk gördüğünde popülerliğinin "şaşırtıcı" olduğunu düşündüğünü itiraf etti. Ayrıca arkadaşlarının videoda olduğu gibi dansını izlerken biraz garip hissettiklerini ve bunun çok komik bulduklarını söyledi. izlemesi zor.
Fancam ;
Yükleyici Pharkil, daha önce EXID'den ünlü fancamı kaydettiği için teşekkür ettiği bir akşam yemeği davetini reddetti. Yine de, sonunda, Hani bir performans sırasında onu izleyicilerden tekrar kaydettiğinde tespit ettiğinde, yükleyiciye şahsen teşekkür etme şansı yakaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E.X.I.D FACTS
Fanfictionwe are HEAVEN we are TOGETHER we are LOVE we are UNENDING we are YOURS WE ARE <3