Benim adım arda ben galaxy de uzaklarda yıldız adı verilen yaşam alanında yaşıyorum ve bugün 18 yaşıma girdim bugün babam bana aile yadigârı olan kolyeyi vermesi gerekiyor bir tören yapılacak ve benim de takım elbise giymen gerekiyor lanet olsun ki takım elbise giymekten nefret ederim ama giydim içinde yavru peluş bir ayı gibi duruyordum bu arada görünüşümden bahsetmeyi unuttum saçım turuncu Ve gözlerimde kahverengi Ve spor yaparım arkadaşlarım da var tabikide evet tören vakti Ve herkes beni bekliyordu tabii ki de gene geç kalmıştım her zamanki gibi neyapim ya uyumayı çok seviyorum bir de kahvaltıda 2 saat duruyorum yani ne olmuş yiyorum yiyorum kilo almıyorum zaten çünkü ben Mükemmelim Törene girerken kapıyı açtım ve beni orada bekliyorlar ve tüm halkla beraber niyeyse artık neymiş kolyeyi aldığımda kolye mor olursa iyilik ve kötülük arasında kalırmışımda ve dünyadaki büyük büyük büyük büyük amcamın yanına gönderilecekmişimde yok yaaa ve daha bıdıbıdı neyse babam kolyeyi bana taktı ve o an herkes şaşırdı çünkü daha önce hiç karşılaşılmayan bir renk gözüktü kırmızı renk daha önce hiçbir akrabamda yoktu herkes bana baktı ben şoke oldum tören bitti be babam beni dünyada yani Amerika'ya amcama yolladı ne yaptıysam artık ve Amcam beni Üniversiteye yazdırdı kolyede yarım ay şeklini aldı ...