II

132 8 5
                                    

\ 【Чон Чонгкук ̷Г.Т】 /

Лежах на някакво легло? Колко дълго съм бил в несъзнание? Техьонг може би ще се е притесн-

Всичко между нас свърши.

...Но, защо постоянно ми е в главата? Всичко свърши, а и той най-вероятно ме мрази след станалото...

Средоточих се обратно на положението ми в момента. Лежах на доста луксозно, голямо легло. Стаята също беше просторна, а стените двуцветни, някои бели, други черни.

Опитах се да стана, но тялото ми отказа и се строполих на земята, шумно.

Чонгкук, какво ако някой те чуе? Някой крадец, или по-лошо... Някой от тези...

В този момент, всичко що стана преди се върна обратно в главата ми. Тези хора са опасни.

...Тези мафиоти.

Чух кликване от посока на вратата на стаята, и видях как дръжката се завъртя бавно.
Врата се отвори...

Изглеждаше на моите години... Той е толкова млад, и е мафиот?

Скочих обратно на леглото, завих се с дебелият, черен юрган и не посмях да говоря...

-Разбрах, че името ти е Чон Чонгкук. Приятно ми е да се запознаем.-
Каза той.

Не му отговорих. Как знаят името ми? Или къде уча? Да не би някой да им е дал информация? Кой, обаче?

Щом знаят само името ми засега, значи този някой ме ми е близък приятел, или е нов ученик.

Нов ученик... Джимин?!

Трябва да се успокоя, не знам на какво способен този в стаята...

-Знам, че си уплашен, Чон. Въпреки и това, трябва да се успокоиш... Виж, нищо няма да ти направя-
Той продължи-
Нямам намерение да те нараня, обещавам.

И в момента, в който открия завивката, разбира се, че онзи ще изстреля куршума. Ама, няма да узная докато не опитам сам.

Отвих се и се изправих в седнала позиция, бавно, вдигнах ръцете си за всеки случай, и стиснах очи.

Толкова съм тъп... Ще умра...
Хах...

-Няма да те нараня.-
Той каза, след което чух стъпки доближавайки ме.

ᵐᵃᶠⁱᵃ | ʲ.ʲᵏ⁺ᵐ.ʸᵍWhere stories live. Discover now