Prológus

218 9 2
                                    

A sötét szobában csak körvonalak látszódtak; Marcy ügyelt rá, hogy minden este gondosan behúzza a függönyöket. Így a férfi csak egy árnyéknak tűnt, amikor belépett az ajtón.
– Ébren vagy? – kérdezte, de Marcy összeszorította a száját, és görcsösen markolta a takarót.
Talán békén hagyja, ha azt hiszi, hogy alszik. Eddig sikerült távol tartania magától, de kezdett kifogyni az indokokból. Aznap este nem jutott eszébe más, hát alvást színlelt.
Hallotta, hogy a férfi az ágyhoz sétál, súlyos léptei alatt megnyikordult a fapadló. Egy pillanatig semmi sem történt, aztán Marcyról lerepült a takaró.
– Ne! – kiáltotta a paplan után kapva, de a hűvös anyag kicsúszott az ujjai közül.
– A férjed vagyok! – A férfi közelebb hajolt, a leheletén erős alkoholszag érződött. – Vállaltad a következményeket, az istenit, én pedig meguntam a várakozást!
Marcy felpattant, és az ágy végébe csúszott; a kovácsoltvas támla belenyomódott a hátába.
A férfi egyetlen mozdulattal visszarántotta a matrac szélére, aztán megragadta a pizsamanadrágját, és a vékony pamut hangos reccsenéssel szakadt szét, ahogy letépte róla.
Marcy csupasz lábát megcsapta a szoba hűvös levegője, aztán egy izzadtságtól nyirkos tenyér simított végig a térdén, majd a combján.
– Nem akarom! – sikított fel, amikor megérezte a férfi ujjait a lába között.
– Már késő!
A férfi elengedte, és a sliccéhez nyúlt. A cipzár hangja összekeveredett a lihegésével, és Marcy a sötétség ellenére is látta, ahogy kiszabadítja a farkát a nadrágjából.
Furcsa köd borult az agyára.
Mellkasához húzta a lábát, aztán teljes erejéből állon rúgta a fölé hajoló férfit. Hallotta, hogy nekizuhan a falnak, és a gyomorforgató reccsenést is, utána pedig a csendet, amit csak saját zihálása tört meg.
Felegyenesedett, és a mozdulatlan alakra bámult. A házassági rendelet szerint ő a tökéletes társa. Az a férfi, aki a legjobban illik hozzá. De akkor miért volt képtelen szeretni?

-> 2022. decemberében a regény meg fog jelenni a FairBooks Kiadó gondozásában nyomtatva illetve elektronikusan Jud Meyrin: Boldogságra kényszerítve címen

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Boldogan éltekWhere stories live. Discover now