1.Kapitola

17 0 0
                                    

Ahoj,
já jsem Sherryl.
Jako menší jsem žila v klanu...v Ohnivém klanu.Moje maminka byla dříve válečnice.Ale pak se stala matkou.Mněla čtyři koťata.Mně,mé dva brášky a mou sestřičku.Jako kotě jsem se jmenoval Moonkit,moje sestra Stormkit,černobílý bráška Crescentkit a druhý šedobíle  skvrnitý Spottedkit.
Když jsem šla poprvé s hlídkou hlídkovat,jmenovala jsem se Moonpaw.
Bohužel tam byly dlouhé packy všichni se zachránili a šli opodál kousek do keřů a počkali na ostatní.Ale já jsem takové štěstí neměla...chytly mě dlouhé packy a daly mě do hlučné klece.I když se mě ostatní snažili zachránit tak se jim to nepodařilo.Když jsme někam přijeli tak mě dali do nějaké divné krabice a místo dvířek to mělo otevírají mřížku. I po stranách to mělo mřížky a já tak viděla kam jdeme.Šli jsme někam kde bylo plno mřížkovaných krabic. Myslím že tomu říkají dlouhé packy klece. Byly tam kočky i psi. Bylo divné že to bylo tak smíšené ale ti psi se mi nezdáli moc agresivní.Po pár cestách měsíční kočky (po pár dnech) přišly nějaké dlouhé packy a vzaly si mě. Nelíbilo se mi to jediné co mě trochu uklidnilo bylo přejíždění toho od dlouhých pacek kotěte po mé srsti. Bylo to uspokojivé. Bylo tam něco měkkého a něco co bylo plné toho kočičího křupavého žrádla pro mazlíčky. Vůbec mi to nechutnalo.Byla jsem zase v té mřížkované krabici.Ale po pár úplňcích (měsících xd) jsem si na to trochu zvykla. Jsem ráda že jsem nedostala ten přihlouplý obojek s rolničkou.Dali mi jméno Sherryl (Šeryl). Ale já jednou uteču a vrátím se zpět do svého klanu!!!!

Info :
Pokud bu něco označeno Takto tak je něco v její mysli.
Pokud Takto  je to sen.

Tak toto je jen pro začátek ^^
287 slov :3

Cat Fate - Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat