ninety eight

173 27 8
                                    

hairdresser au

zakład fryzjerski hinata, prowadzony od lat.

shoyo nigdy nie ciągnęło do tego zawodu. znacznie bardziej interesowała go siatkówka, jednakże nie chcąc zawieść matki, pozwolił sobie tylko na dołączenie do klubu w gimnazjum i mimo swoich niesamowitych skoków oraz refleksu, idąc do liceum nie kontynuował kariery siatkarza.

odtąd czas poświęcał nauce fryzjerskiego fachu oraz pomaganiu rodzinie,
z siatkówką mając styczność tylko poprzez oglądanie rozgrywek w telewizji oraz okazjonalne wizyty na meczach licealnych w okolicy.

jakież więc było jego zdumienie, ekscytacja i niedowierzanie, gdy kiedy zaczął już na stałe pracować w słonecznym fryzjerze, w jego progi zawitał nie kto inny, jak od lat podziwiany przezeń libero.

zaraz doskoczył do klienta i obsypał go słowami powitania, zapewniając, że to zaszczyt gościć tu kogoś tak niesamowitego.

a nishinoya, zbyt zawstydzony słowami fryzjera, nie miał odwagi powiedzieć, że wszedł tylko zapytać o drogę,
więc potulnie dał się zaprowadzić wgłąb pomieszczenia i posadzić na fotelu.
zapytany o pożądaną fryzurę, odparł "zdaję się na pana", a hinata oczywiście spisał się na medal, za co noya podziękował mu ze szczerym podziwem.

po uiszczeniu zapłaty (rzecz jasna, nie obyło się bez mnóstwa "nie trzeba, na koszt firmy" oraz "ależ proszę, to żaden problem..."),
yuu zebrał się w sobie, wziął głęboki oddech i najbardziej nonszalanckim głosem na jaki go było stać zapytał shoyo, czy może miałby ochotę się spotkać.


a/n

d w a

KRÓTKA PIŁKA. noyahina headcanonsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz