1

9 1 0
                                    

Her zaman ki gibi etraf sessiz ve ürpertici korkuyordum bu sessizlik benim gibi sesli bir insana göre ölüm faciası gibiydi. Omzumda hissettiğim elle hem korkmuş hem de şaşırmıştım ve bağırmaya başlamıştım.
"aaaaa"

Jennie: jisoo benim Jennie neden bu kadar korktun ?

Karşım  da ki tanıdık
Bendene kollarımı doladım çok  korkuyordum hem 'de çok . Jennie beni sakinleştirmek  için elleri ile saçlarımı  okşadı. 

Jisoo: jennie bilmediğim bir korku var içim de ne olduğunu hiç bilmiyorum bildiğim tek şey fazlasıyla korktuğum.

Jennie: korkma Jisoo hiç bir şey olmayacak Chaeyoung ve Lalisa ile seni dışarıda bekliyoruz  gelde kafeye gidelim.

Jisoo: hazırlanıp geliyorum jennie

Jennie:  ben çıkıyorum ve sen de korkma hiç bir şey olmayacak

Jennie'ye en içten gülümsememi sundum Jennie yürümek amacı ile hareketlendi adımlarını kapıya yönlendirdi çıkmadan önce bana döndü ve en samimi gülümsemesini gönderdi. Ve kapıyı kapattı kapı kapandığı zaman ki tok sesi odamda yankılanırken bende kişisel banyoma yöneldim. İşimi geç olmamak üzere hızlıca bitirmeye çalışacaktım. Banyoda ki lavabonun küçük değil ama fazla da büyük olmayan tezgahında da ki taragimi aldım ve saclarima şekil  verdim. Açık tonlarda ki rujumu da sürdüm. Fazla abartıya kaçmamak adına maskaram ile makyajımı sonlandırdım. Üzerimi bir süzünce siyah şortum beyaz
t-shirt üstünde olan kot ceketim ile güzel bir uyum bulunurmuş bulunuyordum. Beyaz çorap ve sporlarım ile hoştu. Bana göre. Dışardan gelen tiz çığlıkla içimde ki korku kat kat ve kat artmıştı. Yavaş olmayan ama o kadar da hızlı olmayan adımlarım ile odamdan çıktım merdivenin başından aşağı baktığımda Chaeyoung ve Jennie evdeki pencereleri kilitliyorlardı. Lisa ise kapıyı iyice kilitledikten sonra önüne ağır eşyalar koyuyordu. Konuşmak için ağzımı araladım.

Jisoo:noluyor ?

Chaeyoung : Jisoo tehlikedeyiz

Jisoo: ne ! Ne saçmalıyorsun Chaeyoung ?

Lalisa: Jisoo dışarda adını bilmediğimiz bir yaratık var ve insanlara kendini kaybettiriyor tamamen onu başka biri yapıyor o kişi ise etrafındakilere zarar vermekten çekinmiyor böylelikle adını bilmediğim bir yaratığa dönüşüyorlar.

Bakışlarımı hemen Jennie'ye döndürdüm o ise sadece benim görebileceğim bir şekilde ağzını kipirdatti 'haklısın' demişti kesinlikle içimde ki korku buydu. Kapının birden sert bir şekilde ardı ardına kesilmeyen gelen yumruklar üzere hepimiz pür dikkat oraya bakmıştık.

Chaeyoung: hapı yuttuk

Chaeyoung'un dediği gibi tam anlamı ile hapı yutmuştuk.

Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım begenirsiniz eğer hatalarım varsa af edin. Bir daha ki bölüm de görüşmek üzere. Ve sizce BTS'i eklemelimiyim yoksa böyle iyimi ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

END DEVİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin