Selam ben Yağmur öncelikle bu hikayede sizlere Harry Potter kitap ve filminde ki karakterleri tanıtıcam hadi başlayalım;
Harry Potter kitabın ana karakteri,öncelikle yazarın neden bu ismi koyduğunu anlatıcam :yazarımız bu ismi yakın bi arkadaşından esinlenmiş,
Soy ismi olan Potter bu arkaşından gelmiş.
Ana karakterin önce ailesini tanıyalım:Lily Potter:Harry'nin annesi olan Lily yaşadığı zamanın en iyi buyuculerindendir.
James Potter:Harry'nin babası olan James in hayatı hayli zorlu geçmesine karşın eşi Lily ile çağın en iyi büyücüler i olmuşlardır.
Petunia Dursley:Harry'nin zalim teyzesi olup hayatı hayli monoton geçse bile gizemli olaylarda da ana karakter olmayı başarmıştır ve kendini bildi bileli Lily e karşı saf nefret doludur.
Vernon Dursley:Harry'nin teyzesi olan Petunia nın eşi Vernon hayatını küçük Potter a zehir etmeye adeta yemin etmiş olan dombili enişte mizin sıradan hayatı bazı olaylar karşısında sarsıntıya uğramıştır.
Dudley Dursley:Vernon ve Petunia nın oğlu olan Dudley ayısı Harry nin de hepimizin de eminim sahip olduğu o gıcık ve aynı zamanda şımarık kuzeni dir .
Eveeeet hele şükür aile tanıtımı bitti şimdi Hogwarts ı tanıyalım...
Hogwarts:Harry nin ve ailesi nin okudugu bu büyük büyücü okulunun ismidir.
Binaları:
HUFFLEPUFF:-Öncelikle kendi binamdan başlayayım-
=SLYTHERİN=
=RAWENCLAW=
=GRYFFİNDOR=
*Asla uyuyan ejderhayı gıdıklama*Arkadaşlar gerekli bilgileri bildiğiniz i varsayarak yazıyorum her bilgi yi takdir edersiniz ki ya- zamam.
Eğer ki bu sayfada bi yanlışımı görürseniz yorumlarda yazabilirsiniz...