Пролог 2

163 5 2
                                    

                                                            Осем месеца по-рано...

Клеър Ланкастър седеше в кафенето на една голяма книжарница във Финикс,Аризона,и се оглейдаше за природената си сестра,която не познаваше.Хаотична смесица от напрежение,тревожност,копнеж и несигурност бушуваше вътре в нея до такава степен,че и пречеше да изпие зеления чай,който си бе поръчала.

Дори и да не беше вийдала снимки и да не беше чела статии за Елизабет Глейзбрук и богатото й,влиятелно семейство в аризонските вестници и в списаниятатя пак щеше да я познае.

Приятелите и и хората,които я обичаха,я определяха като целеустремена.Тези които не я-трудна,агресивна,властна и ината.В някои случаи се чуваха дори думите "кучка" и "топкотрошачка",основно произнесени от мъже,които бяха открили,че да я вкарат  в леглото не е толкова лесно.

Елизабет беше пълната и противоположност: висока и стройна,с меденокестенява коса,гълга до раменете,изсветляла от пустинното слънце и дискретно направени в скъп салон кичури.Лицето и изглеждаше очарователно.

Но Елизабет правеше най-силно впечатление със стила си.Тя имаше не просто добър вкус по отношение на дрехи ,бижута и аксесоари,тя имаме изключително изтънчен вид.Знаеше точно кои цветове да съчетава и как да ги подчертае с правилните аксесоари.

Неотдавна,преди да сключи брак с Брад Макалистър,Елз беше имала една от най-успешните фирми за интериорен дизайн.Нещата обаче се бяха променили коренно през последните няколко месеца-бизнесът и умря.

Елизабет се поколеба за миг преди вратата на кафенето да се затвори,оглеждайки се за сестра си.Клеър понеечи да вдигне ръка,за да привлече вниманието и.Все пак не бяха писали за нея в светските вестници,списания  и снимки от живота и.Но за нейно удивление обаче,Елизабет спря да се оглежда веднага щом забеляза Клеър,седяща на една маса в ъгъла.После тръгна към нея през лабиринта от маси.

Моята сестра,помисл си Клеър.Познаме,точно както и аз бих я познала,дори и без да съм я виждала.

Когато  Елизабет се приближи ,Клеър видя трудно прикривания ужас в лешниковите и очи.

-Слава богу,че дойде-прошепна тя.

Напрежението и несигурността на Клеър изчезнаха за миг.Изправи се и прегърна сестра си,сякаш се познаваха цял живот.

-Всичко е наред-успокои я тя-всичко ще се оправи.

-Не не няма-прошепна Елизабет,задавена от сълзите си.-Той ще ме убие.Никой не ми вярва.

-Аз ти вярвам//.

Хехехе...знам че много често не пускам,но моля ви разберете ме-наистина с тва ново училище ми е трудно,но вече целя всеки ден да качвеам на поне една история нова глава...Иначе мокя ви коментирайте ако ви харесва или не.Приемам критики.

Днес смятам да кача първа част на нова история...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Невинни лъжиWhere stories live. Discover now