Ernyedt, barna, és rothadt volt most, az a vidám arc. Istenem az a vidám arc! Most mindenki hiányolta a faluban. A kedves Juli bácsi mindig kedvesen, és mereven..... melegen fogadta otthonában a kis tserkészeket. Nála mindig otthonra leltek a kis árvák, és a felesleges gyermekek. Közkedvelt személy volt Juli bácsi a faluban, sosem gondolta volna senki, hogy pont Juli, az alig 11 éves,, gyermeke" fogja megfolytani, az erdei vadászlakban. Mindegy is, hisz történetünk szempontjából teljesen irreleváns akár a pedofil Juli bácsi, vagy a neki nevet adó Juliska, ki évekig élvezhette az öreg vendégszeretetét, vagy akiből később profi bérgyilkos, halála után pedig vámpír válik. Fókuszáljunk a lényegre. A KÖVETKEZMÉNYRE! Magára a küldöttre. A pusztulás, romlás, enyészet megtestesítőjére. Kit sötétség terén csupán az antikrisztus utasíthatná maga mögé. Magára...... FERENCRE!!!
Teccik tudni, Juli bá nem csupán pedofil volt, de a tettek embere is. Vadász, és szadista. Ezen kívül nem félt használni se ásót, se kapát. Juli bácsi nagyon sok gyermek ártatlanságát, és életét is abban a kunyhóban vette el, amiben végül őt is utólérte a legfőbb nekromantha, a Kaszás. Már pedig egy ilyen szakrálisan nívós hely, csak úgy vonza a lehetőségeket. Nagyon ritka, hogy az együtt álló feltételek elegek ahhoz, hogy Ferenc élvezhesse a létezést. Általában,, kissebb" sátáni testvérei érkeznek, pusztulást, romlást, és setétséget hozva a tájra. De ím hol Ferenc csodálatos ereje teljében újfent megjelent, csillogtatni azt az undorító, mattfekete lelkét...... és kreativitását.
A pici láng még Juli életében felgyulladt, az utolsó órában. Már egy órája tépte egymás fülét, farkát a démonok. Vajon ki férkőzhet az elők közé.
Megunta már, Ferenc megunta már a holttest rágcsálását. Pici testének kellemes üreget rágott a vénember koponyájába, még uzsonnája elején.
-Remek, reeeeemek. Letelepszem, végre bent lehetek, nem sietem el! - gondolta Ferenc, de két hét egy bűzlő hullában több mint elég, sok a jóból, már mint, ha halottakról van szó.
Ferenc szerette a döghúst, de a döghús nem elégít ki. Ferenc próbálta, vagy hússzor végig járta az öreg ánuszát, de nem lelte benne őszinte örömét. Hiába, Ferenc démon szerű faszság volt, aki nem szenvedhette a nedves hüvely által kínált kalandok hiányát...
YOU ARE READING
Egy ribanc manó regéje
AdventureEddig elképzelhetetlen kalandokat élhetsz át mindannyiunk kedvenc ribanc manója, Ferenc oldalán! Hullákon, és punciszafton átívelő kalandok várnak a lelkes olvasóra. Hagyd, hogy a vér, az ondó, a nyál, és a véres-nyálasondó magával ragadjon, és elre...