killer (ön gösterim)

177 2 0
                                    


Jungkook her şeyi saklıyordu. Tek istediği şey ise kaçtığı hapishaneye tekrar dönmemekti.

Hayatta bazı amaçları vardı...Mesela kızını bulmak gibi.

Ama ilk öncelikle yoluna çıkan engelleri aşmalıydı.

Aşması kolaydı. Tek yol öldürmekti.

Hastanenin girişine doğru yürüdü.İçeri girdikten sonra danışmadan bilgileri aldıktan sonra yürümeye devam etti.Popüler bir katil olmaması onu şanslı yapıyordu.Tanıyan yok sayılırdı onu bu dünyada.

Sonunda bir kaç merdiven daha çıktıktan sonra buldu odayı.Bu yaşlı kadın onu tanımış ve Jungkookta onu öldürmeye çalışmıştı fakat becerememişti bu sefer.Hayır öldürmeye gelmedi buraya en azından şimdilik.

Kapıdan içeriyi izlerken 18 yaşlarında bir kız duruyordu yaşlı kadının hemen yanında.

Artık yaşlı kadını öldürmesi çok zor olacaktı.Hem elinden kaçmış hem de onu arayacak bir kızı vardı.

Biraz daha kapıda durduktan sonra şüphe çekeceği için uzaklaştı oradan.Polise haber vereceğini biliyordu.Belki de oradayken boğarak öldürmeliydi onu.

Düşündükten sonra aslında kız Jungkook'un ilgisini yeterince çekmişti.

Junkgkook planını yapmıştı , önce kızı kendine aşık edecekti.Kız kendisine bağımlı hale geldikten sonra da annesini böyle tehdit edecekti.

Ya da yaşlı kadını orada hemen öldürmeliydi.

Bilemezdi ki kızın böyle olduğunu.Bozmuştu lanet planlarını.

Çok yaklaşmıştı kızını bulmaya.

Düşündü ve belki de ikisini de öldürüp kurtulmalıydı


(Ses parçası ''Killer'' isimli hikayeye aittir)

JUNGKOOK İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin