killer (chapter 0.1)

156 3 1
                                    

Jungkook'tan ; 

Yağmur sonunda durabilmişti.

beni tanıyan olmasa bile ara sokaklardan mı gitsem? Ara sokaklardan gitsem bu sefer dikkat çekmez miyim? Normal yoldan gidersem de ya tanıyan olursa?

Eh aklım karışmıştı...Sahil kenarından yürüyordum.Karşımdan gelen yaşlı bir kadınla göz göze geldim.Surat ifadesi değişti ve bir anda ''katil'' diye bağırmaya başladı.

Etrafta sesini duyabilecek pek kişi yoktu.Birkaç sarhoştan ibaretti tüm sahil.

Bir an bile düşünmeden kadını denize ittirdim.Tanrım öldüreceğim kaçıncı kişiydi bu.Ama hepsi Jessicah yüzündendi.Kızımı alıp gitmeseydi onu bulmak için bu hallere düşmezdim!

Sitemle düşünürken içimden bir an ambulansı aramak geldi.Telefonu çıkarttım ve aradım.

Tanrım ne yapıyordum ben?!

Ambulans geldi...Ve uzaktan seyretmek zorunda kaldım.Bir çok polis oraya ulaşmıştı bile

Az kalsın yakalanıyordum.Artık önüme çıkan engelleri kaldırmam çok zor...


*******************************************************************************************

Hastanenin girişine doğru yürüdü.İçeri girdikten sonra danışmadan bilgileri aldıktan sonra yürümeye devam etti.Popüler bir katil olmaması onu şanslı yapıyordu.Tanıyan yok sayılırdı onu bu dünyada.

Sonunda bir kaç merdiven daha çıktıktan sonra buldu odayı.Bu yaşlı kadın onu tanımış ve Jungkookta onu öldürmeye çalışmıştı fakat becerememişti bu sefer.Hayır öldürmeye gelmedi buraya en azından şimdilik.

Kapıdan içeriyi izlerken 18 yaşlarında bir kız duruyordu yaşlı kadının hemen yanında.

*******************************************************************************************

Nicola'dan (sen)

Anneme bakarken ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Aramız ne kadar kötü de olsa böyle olmamalıydı.

Polisler yarım saat önce annemi sorguya alırken annem bir şeyler hatırlamadığını söyledi.Kaza ile mi düştü yoksa birimi yaptı diye düşünüyordum.Fakat neden biri itsin ki? Ne yazık ki zengin değildik yani birileri annemi soymaya da çalışmadı diye düşünürken kapıdan bir tıkırtı duydum.

Ayak sesleriydi.Doktordur diye hemen kapıya yöneldim.Orta yaşlarda , soluk beyaz teni olan birisi.Neden odanın kapısındaydı ki?

Öksürdüm.. uhm hm

Arkasını dönüp dönmemesi ile arada kalmış olan şahıs , sonunda dönebilmişti.

Jungkook : Ben annenizi hastaneye getirdim, iyi mi diye kontrol etmek istemiştim , iyi günler...

Nicola : Pardon (dedim ve arkasını tekrar döndü) teşekkür ederim.Size kahve ikram edebilir miyim?Saat çok geç annemi buraya getirdiğiniz için minnettarım 

Jungkook : uh Bilemiyorum aslında gitsem iyi olur .(dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım , bu iyi bir fikir değildi)

İçimden tuhaf davrandığını düşündüm...

Nicola : Peki Polislere ne dediniz?

sorduğum soru ile irkildi ve terlemeye başladı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JUNGKOOK İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin