Lusi je pocela da trzi.Mici je samo gledala u jednom pravcu dok ju je Lusi drzala.
Polako su prelazili iz grada u jednu sumu.Isli su sve dalje u sumu.Onda su stali kod npjedne ogromne litoce.
"Mislim da cemo biti slobodni,svi nas ne vole.....zar ne?!"Lusi je gledala u Mici i odjednom je cula jedan glas oko sebe.
"Lusi.....ti mi znacis vise nego iko.......gde god isal ti ja cu.Uvek cu biti sa tobom.Spasila si mi zivot.....uvrk cu biti uz tebe-tebe-tebe-tebe." cula je odjek.
"Onda smo spremni"
Uzela je Mici pod misku odaljila se nekoliko maetara i onda odustala "Mici mozda je bo,je da te ostavim ti ces lepse ovde ziveti,naci ces lako prijatelje"
Lusi spusti Mici i zalete ce i skoci u tom trenu ce Mici zaletela i skocila.Dok su padali Lusi je bidela Mico iza sebe kako i ona pada.Okrenula se sa suzama koje su letele i ostavlje trag iza njih.Uzela je Mici i jako je zagrlila.
Odjednom se desio veliki bljesak.Nije se nista videlo oko 20 sekundi samo je osetila kako stoji na necemu polako se magla sklonila i videla je ogrmnu poljanu.Cula je divne glasove kako pevaju.Videla je mici kako stoji u treavi sa roze trakom koju joj je dala Lusina mama.Pboje su bile srećne.Krenuke su da trce.Lusi je gledala Mici kako trci za njom a Mici je pocela da nestaje.Lusi se skinuo osmeh sa lica ona je uzela Mici a onda je Mici skroz isparila iz njenih ruku.
'Mici vrati se!!!!Odma!nemogu bez tebe,molim te!!"
Onda je cula glas "Ja ti vise nisam potrebna......ja sam samo-samo-samo-samo-samo" Cuje se odjek Micinog glasa
"Sta smao?!Vrati se molim te"
"Samo iluzija" cuje se saput koj se jedva cuo.
"Ali to je nemoguce ja necu moci bez tebe.....ti si mi jedina podrska"
"....."
Nije se culo nista vise.Lusi se zgranula i pocela je da place.Pala je na kolena.Pocela je da place i da cupa travu oko sebe.Pala je na pod.Lezala je i tako plakala ne bili se Mici vratila.Sve vreme joj je u glavu odzvanjalo "Samo iluzija".
I onda se prodrala "ALI TI SI MI PRIJATELJ!!!"
YOU ARE READING
Crna Kisa
HorrorTuzna prica o ljubavi prema zivotinjama u ovom slucaju prema macki. LJUBIMAC CE AKO GA VOLIS I OAZOS UZVRSTITI DUPLOM MEROM.